شیراز

در تالار بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۲میلیون و ۶۲۳هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۶میلیارد و ۴۴۹میلیون ریال در روز چهارشنبه از سوی ۱۶ کارگزار فعال در این تالار داد و ستد شد.

از این میزان سهام معامله شده ۴۱درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. دیروز سهام ۴۴ شرکت در تالار مبادله شد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۲۲شرکت افزایش، ۱۹ شرکت کاهش و ۳ شرکت ثابت بود.

در تالار بورس فارس کلا ۲۰۰ نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنعت و معدن، پالایش نفت اصفهان و سرمایه‌گذاری غدیر به ترتیب با ۳۶، ۳۱ و ۲۳ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، پالایش نفت اصفهان و فولاد مبارکه اصفهان انجام شد. همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۹۸۵هزار و ۵۳ سهم به ارزش دو میلیارد و ۵۸۱میلیون و ۴۴هزار و ۱۷۲ریال داد و ستد شد که ۴۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

این تعداد سهام متعلق به ۱۷ شرکت بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده پالایش نفت اصفهان، مخابرات ایران و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمانشاه

در معاملات روز گذشته در بورس کرمانشاه در مجموع تعداد ۷۵۱هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۲۶۱۱میلیون ریال داد و ستد شده است که از این تعداد سهام ۲۷درصد مربوط به خرید است.

تعداد سهام مبادله شده متعلق به ۱۷ شرکت بود، همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری غدیر، بانک پارسیان، پالایشگاه نفت اصفهان و فولاد خوزستان از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

قم

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای قم تعداد ۷/۹میلیون سهم به ارزش بیش از ۱/۴۰میلیارد ریال دادوستد شد. در این تالار پالایش نفت اصفهان بیشترین ارزش معاملات را در میان سهام دارا بود. ۶۲۰ خریدار روز گذشته سهام «شپنا» را خریداری کردند.