ساری

روزچهارشنبه در بورس منطقه‌ای مازندران، تعداد یک‌میلیون و ۳۲۷هزار و ۵۲۸سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۸۳۳میلیون ریال داد و ستد شده است که نسبت به روز گذشته ۲۶درصد افزایش داشته است. در این روز، تعداد ۷۰۳هزار و ۷۰۰سهم به ارزش ۸۶۷میلیون ریال خریداری و تعداد ۶۲۳هزار و ۸۲۸سهم به ارزش ۹۶۶میلیون ریال به فروش رسیده است.

از کل معاملات انجام شده ۴۸درصد مربوط به خرید و ۵۲درصد مربوط به فروش سهام و همچنین تعداد دفعات خرید و فروش ۶۳دفعه بوده است.

در این روز سهام شرکت‌های الکتریک خودرو شرق، حق تقدم بانک پارسیان، لیزینگ خودرو غدیر، کابل‌های مخابراتی شهید قندی و مخابرات ایران بیشترین ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای مازندران را به خود اختصاص داد.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۱میلیون و ۳۹۲هزار و ۲۱۱سهم به ارزش ۴میلیارد و ۳۲۶میلیون از سهام ۳۰ شرکت دادوستد شد. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سیمان فارس و خوزستان و الکتریک خودرو شرق، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرمانشاه

در معاملات روز چهارشنبه بورس کرمانشاه در مجموع تعداد ۲۵۲هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۶۶۱میلیون ریال دادوستد شده که از این تعداد سهام ۳۳درصد مربوط به خرید بود.

همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های مخابرات ایران، فولاد خوزستان، حق تقدم فولاد خراسان و جوشکاب یزد از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

رشت

در معاملات روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۸/۲میلیون سهم به ارزش ۷/۴میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۷۱درصد مربوط به خرید سهام بوده است.

سهام شرکت‌های صنایع کاغذسازی کاوه، ایران ترانسفو و صنایع جوشکاب یزد دارای بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های سنگ‌آهن گل گهر و حمل‌ونقل پتروشیمی دارای بیشترین کاهش قیمت بودند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس آذربایجان شرقی تعداد ۱/۳میلیون سهم از سهام ۶۲ شرکت دادوستد شد که ۶۵درصد آن مربوط به خرید و ۳۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به ایران ترانسفو، حق تقدم بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری بوعلی تعلق داشت.