گروه بورس- ارزش بازار پرتفوی سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا در پایان آذرماه نسبت به بهای تمام شده ابتدای دوره معادل ۲۱درصد رشد داشت. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، ارزش بازار پایان دوره «ورنا» برابر دو هزار و ۷۸۵میلیارد و ۵۵۷میلیون ریال بود.

این شرکت معادل ۶۳درصد از پرتفوی خود را در سهام بورسی و غیربورسی گروه وسایل نقلیه متمرکز کرده است که ارزش بازار پایان دوره این گروه نسبت به بهای تمام شده ابتدای دوره آن ۳۹درصد رشد را تجربه کرد.

بهای تمام شده سهام غیربورسی حاضر در گروه وسایل نقلیه «ورنا» نیز معادل یک هزار و ۷۱۶میلیارد و ۴۷میلیون ریال اعلام شده است.

جمع سرمایه‌گذاری‌های خارج از بورسی «ورنا» برابر رقم دو هزار و ۷۹۶میلیارد و ۸۰۱میلیون ریال در پایان دوره بود که نسبت به ابتدای دوره با ۱/۷میلیارد ریال کاهش روبه‌رو شد.

«ورنا» در دوره یک ماهه یاد شده از واگذاری بخشی از سهام سایپا و ایران‌خودرو با زیان یک میلیارد و ۲۵۷میلیون ریالی مواجه شد.

از سوی دیگر در همین دوره سهام گسترش انفورماتیک ایران و فولاد مبارکه را تحصیل کرد. بهای تمام شده سهام تحصیل شده از سوی «ورنا» معادل یک میلیارد و ۱۹۶میلیون ریال بود.

«ورنا» در پرتفوی بورسی خود سهام شرکت‌های سایپا، ایران‌خودرو، پارس خودرو، فولاد مبارکه، سیمان فارس و خوزستان، پتروشیمی خارک، پتروشیمی اراک، سیمان دورود و صندوق بازنشستگی را داراست.

ارزش خالص دارایی‌های شرکت «ورنا» با لحاظ کردن ارزش بازار شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و براساس آخرین سرمایه معادل یک هزار و ۸۵۴ریال در نظر گرفته شده است.