گروه بورس - شرکت تایدواتر خاورمیانه درآمد هر سهم امسال را با 216میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک هزارو 296ریال پیش‌بینی کرده است.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد تایدواتر خاورمیانه برای سال مالی 88 در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات 10درصد افزایش، بهای تمام شده عملیات و خدمات ارائه شده 14درصد افزایش، سود عملیاتی 14درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات 19درصد کاهش نشان می‌دهد. شرکت دلایل تغییر را پیش‌بینی عملیاتی شدن قرارداد سالویج در سال 88 و افزایش هزینه‌های مالی به دلیل پیش‌بینی دریافت اعتبارات جدید اعلام کرده است.
شایان ذکر است که شرکت در خصوص پیش‌بینی درآمد و هزینه‌های قرارداد سالویج اعلام کرده است، عدم تحقق درآمد و هزینه‌های پیش‌بینی شده سال قبل به دلیل تاخیر در ابلاغ قرارداد و همچنین عدم پرداخت مبلغ اولیه قرارداد توسط کارفرما (سازمان بنادر و دریانوردی) با توجیه کسری بودجه‌های عمرانی دولت بوده است که با توجه به ابلاغ قرارداد و همچنین قول مساعد پرداخت مبلغ اولیه توسط کارفرما، پیش‌بینی می‌شود مبالغ ذکر شده در بودجه سال مالی ۸۸ تحقق یابد.
این درحالی است که در بودجه امسال شرکت تایدواتر از انتقال شناورهای مغروقه بالغ بر 409میلیاردو 21میلیون ریال درآمد پیش‌بینی کرده است. از سوی دیگر تخلیه کود شیمیایی بندر امام قراردادی است که تایدواتر از این بابت در بودجه امسال مبلغ 15میلیاردو 104میلیون ریال درآمد پیش‌بینی کرده است. شایان ذکر است تایدواتر خاورمیانه از این بابت در بودجه سال گذشته درآمدی کسب نکرده است.