گروه بورس - مرتضی نبوی از خطوط تولید شرکت کنتورسازی ایران (سهامی عام) بازدید کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت‌نظام پس از سخنرانی در جمع اعضای انجمن‌های اسلامی کارخانجات استان قزوین با ابراز خرسندی از تحول صورت گرفته در شرکت کنتورسازی ایران پس از خصوصی‌سازی اظهار امیدواری کرد که با تکیه بر متخصصان داخلی شاهد توسعه هرچه بیشتر این شرکت و درخشش آن در سطح جهانی باشیم.

نبوی پس از استماع گزارش سیدعلی عاملی، مدیرعامل شرکت از اینکه پس از خصوصی‌سازی نه تنها هیچ یک از کارکنان، برکنار نشده‌اند، بلکه با ظرفیت‌سازی امکان جذب نیروی کار بیشتری فراهم شده است، اظهار خشنودی کرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان نیز شرکت کنتورسازی ایران را در شرایطی که شکایت‌های زیادی از برخی شرکت‌های خصوصی‌ واصل می‌شود، الگوی مناسبی در اجرای اصل ۴۴ ارزیابی کرد.

این بازدید پس از آن صورت گرفت که با افتتاح دو خط تولید جدید در اسفندماه گذشته که با اتکا به توان متخصصان داخلی انجام شد، ظرفیت تولید کنتورسازی ایران، با ۱۰برابر افزایش به ۵میلیون کنتور تک‌فاز و ۵۰۰هزار کنتور سه فاز در سال رسید.

طی این بازدید مهندس نبوی در جریان تحولات صورت گرفته در شرکت کنتورسازی ایران پس از خصوصی‌سازی قرار گرفت و دکتر سید احمد علی‌عاملی، رییس هیات‌مدیره با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۸۸ توسط مقام معظم رهبری، از توان و امکانات این شرکت با اتکا به دانش متخصصان داخلی برای عرضه محصولاتی خبر داد که امکانات زیادی را در اصلاح الگوی مصرف انرژی در خدمت خانوارها

قرار می‌دهد.