گروه بورس - کنفرانس بین‌‌‌‌المللی توسعه نظام تامین مالی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، بانک توسعه اسلامی، یکی از موسسات وابسته به آن (مرکز تحقیقات و آموزش‌های اسلامی IRTI) و... برخی نهادهای معتبر مالی و صنعتی داخل کشور در ۲۲-۲۰ اردیبهشت‌‌‌‌ماه سال جاری و با رویکرد نوآوری‌‌‌‌های مالی در محل مرکز همایش‌‌‌‌های بین‌‌‌‌المللی صدا و سیما برگزار می‌‌‌‌شود. یکی از برنامه‌‌‌‌های آموزشی که در کنار این کنفرانس برگزار خواهد شد، کارگاهی دو روزه در خصوص «Municipal Finance» است. در این کارگاه آموزشی سعی بر آن است تا ضمن بررسی چارچوب‌‌‌‌های کلی نظام مالی شهرداری‌‌‌‌ها، الگوهای نوینی برای تامین مالی پروژه‌‌‌‌های شهری بررسی و ارائه شود.

این کارگاه آموزشی توسط پروفسور Peter Watt از اساتید مجرب اقتصاد بخش عمومی‌‌‌موسسه تحقیقات دولت‌های محلی دانشگاه بیرمنگام در روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت‌‌‌‌ماه در محل سالن همایش‌های بین‌‌‌‌المللی صدا و سیما برگزار می‌‌‌شود.

علاقمندان می‌‌‌‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این کارگاه آموزشی به آدرس www.irfinance.ir مراجعه کرده و یا با تلفن‌های ۶۶۵۲۴۸۲۶ و ۶۶۵۲۴۸۲۷ تماس بگیرند.