گروه بورس - هیات‌مدیره شرکت شکر درنظر دارد 90درصد سود قابل تقسیم سال مالی 88 را برای تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام پیشنهاد کند.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، شکر درآمد هر سهم سال مالی منتهی به شهریورماه امسال را با 28میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 307ریال پیش‌بینی کرده است. شرکت درعملکرد 6ماه منتهی به اسفندماه 87 توانست 41درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم و 31درصد از پیش‌بینی فروش امسال را محقق کند. این درحالی است که فروش محقق شده شکر در عملکرد 6ماه با 193درصد افزایش در مقایسه با عملکرد 6ماه سال مالی قبل روبه‌رو شده است. به این ترتیب شکر توانست در این دوره 56میلیاردو 694میلیون ریال درآمد حاصل از فروش کسب کند.
پیش‌بینی عملکرد شکر برای سال مالی ۸۸ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۹۳درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۰۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۸۱درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات حدود ۴۱درصد افزایش نشان می‌دهد.
همچنین، پیش‌بینی درآمد (هزینه‌)های متفرقه سال مالی 88 به مبلغ یک میلیاردو370میلیون ریال (مبلغ 49ریال به ازای هر سهم و معادل 16درصد از سود خالص) است که به طور عمده شامل سود سپرده‌های بانکی به مبلغ 600میلیون ریال و درآمد فروش لوازم مستعمل به مبلغ 630میلیون ریال است.