گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل همراه اول با اعلام افزایش ۲۶ درصدی سود شرکت در مقایسه با سال قبل گفت: پیش‌بینی سود ۹۱۸۰ ریالی هر سهم همراه اول تا پایان سال محقق می‌شود. به گزارش خبرنگار ما، وحید صدوقی در جریان برگزاری جشن نوسازی شبکه همراه اول با اشاره به اقدامات انجام شده متعدد درحوزه‌های مختلف، آخرین وضعیت نوسازی شبکه همراه اول را اعلام و از شروع به کار شبکه جدید همراه اول خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تاکنون بالغ بر ۱۸۹۶ میلیارد تومان سود به دست آمده، پیش‌بینی می‌شود سود ۹۱۸ تومانی هر سهم همراه اول تا پایان سال محقق شود.سود قابل تقسیم هر سهم هم در مجمع سالانه‌ای که اواخر فروردین برگزار خواهد شد، مشخص و تعیین می‌شود.

وی بعد از ارائه توضیحاتی در مورد دستاوردها و برنامه‌های اجرا شده، خاطرنشان کرد: درحالی هم‌اکنون ۱۰۰ درصد از شهرهای کشور و ۶۹ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور پوشش داده شده که سود هر سهم همراه اول ۲۶ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که همراه اول تاکنون ۱۹ درصد رشد عملیاتی را نیز کسب کرده است.

این مقام مسوول با بیان اینکه در سال ۸۶ بابت موارد مختلفی مانند حق سازمان تنظیم مقررات، مالیات و غیره بیش از ۱۲۲۷ میلیارد تومان سود به دولت داده شده است، خاطرنشان کرد: درحال حاضر که دولت ۱۸ درصد از سهام همراه اول را دارد، بالغ بر ۲۴۱۶ میلیارد تومان سود از این شرکت به دست آورده است.

صدوقی با اشاره به پیگیری برنامه استراتژیک ۵ ساله و انجام آن تا سال ۹۵ خاطرنشان کرد: چشم‌‌انداز این برنامه استراتژیک تبدیل شدن همراه اول به محبوب‌ترین شرکت در کشور است که از طریق ۴ رکن تبدیل به شرکتی در کلاس جهانی، ارائه بهترین رضایتمندی مشتریان، توسعه کسب‌وکار و رشد و حفظ کسب و کار با ۱۶ اولویت و تعریف ۱۸۴ پروژه است.