سنا- نشست هماهنگی عرضه سهام شرکت مجتمع فولاد خراسان دیروز برگزار شد.

در این نشست مقرر شد در روز نخست عرضه یعنی هشتم آبان ۸۶، سازمان خصوصی‌سازی ۵درصد، موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد ۴/۵درصد و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و معادن فلزات ۷/۴درصد را از سهام شرکت فولاد خراسان (در مجموع ۱/۱۵درصد) عرضه کند. همچنین سازمان خصوصی‌سازی با عنایت به تصویب نامه شماره ۲۹۱۴۹/ ت/ ۳۳۰۹۹ ه به تاریخ ۱۱ مرداد ۸۴، اقدام لازم برای عرضه تدریجی ۹/۴درصد سهام باقیمانده را انجام دهد و حداکثر در یک ماه از تاریخ عرضه اولیه، تعهدات خود را طبق نظر بورس اجرا کند.

بر این اساس شرکت فولاد خراسان حداکثر تا ۲ آبان ۸۶ باید به ارائه عملکرد ۶ ماهه حسابرسی نشده مطابق چارچوب‌های سازمان بورس و اوراق بهادار به این سازمان اقدام کند. هم چنین درباره بندهای گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص بودجه ۸۶ و نیز چگونگی محاسبه مالیات، اطلاعات تکمیلی در اختیار سازمان قرار گیرد.

در این نشست دکتر رحمانی و آقایان ملاحسین آقا و دشت بزرگی و رهبر مدیران عامل شرکت‌های بورس اوراق بهادار، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، مجتمع فولاد خراسان و کارگزاری حافظ، آقایان غلامی و عقدایی اعضای هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی، آقایان نوروزی و صحرایی مدیران پذیرش و بازار بورس تهران، علی اکبری و نواری مدیران مالی سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و معدن و صندوق بازنشستگی فولاد و معتمد، مدنی کارشناسان سازمان بورس و اوراق بهادار و همایونی کارشناس ایمیدرو حضور داشتند.