زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۴۸هزار و ۷۴۳سهم به ارزش بیش از ۶۸۵میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. ۶۸درصد ارزش داد و ستد را خرید و ۳۲درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به اوراق‌مشارکت ایران‌خودرو، و بیشترین حجم فروش مربوط به معادن روی و بیشترین ارزش فروش مربوط به پتروشیمی خارک بود. زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان دیروز شاهد داد و ستد یک‌میلیون و ۷۹۶هزار و ۹۹سهم (متعلق به شرکت) به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۷۴۳میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۷۳درصد به خرید و ۲۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام‌شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سایپا و سیمان سفید نی‌ریز به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۶۲۵هزار سهم به ارزش ۶میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال از سهام ۴۴شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۱۲درصد مربوط به خرید و ۸۸درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های داد و ستد شده شرکت سیمان سفید نی‌ریز و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۱۱میلیون سهم از سهام ۴۰شرکت داد و ستد شد که ۵۴درصد آن مربوط به خرید و ۴۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. سیمان‌سفید نی‌ریز وصنایع گالوانیزه فجر سپاهان دیروز در تبریز، به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشتند.

تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۳۲۴هزار و ۹۶سهام به ارزش ۷۲۷میلیون سهم در تالار ایرانیان داد و ستد شد. در تالار ایرانیان حجم خرید ۶۸درصد و حجم فروش ۳۲درصد بود.

بیشترین خرید و فروش در تالار ایرانیان به ترتیب مربوط به فجر گالوانیزه سپاهان و ایران‌خودرو بود.

رشت

در معاملا روز سه‌شنبه بورس گیلان تعداد ۷۲/۱میلیون سهم به ارزش ۹۴/۵میلیارد ریال داد‌ و‌ ستد شد که از این میزان ۷۹درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، فجر سپاهان و سیمان نی‌ریز بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشت.

ارومیه

روز سه‌شنبه تعداد ۸۵۱هزار سهم و ۱۸۳در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۳میلیارد و ۶۱میلیون که ۱۰درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین فولاد خوزستان با ۳/۶۸درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.