ارومیه

در روز گذشته تعداد ۸۵۵هزار و ۷۳۱سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر ۶/۱میلیارد ریال بود که ۴/۷۲درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.

همچنین دیروز سهام شرکت آذریت با ۱۷درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد دو میلیون و یک هزار سهم به ارزش ۱۱میلیارد و ۲۵۷میلیون ریال از سهام ۲۴شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۳درصد مربوط به خرید و ۴۷درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت پتروشیمی اراک و الکتریک خودرو شرق از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۸۱هزار و ۴۷۳سهم به ارزش بیش از ۴۱۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۵درصد ارزش دادوستد را خرید و ۳۵درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به قطعات اتومبیل ایران و بیشترین حجم فروش مربوط به زامیاد و بیشترین ارزش فروش مربوط به آذریت بود.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۵۳هزار و ۸۱۷سهم به ارزش ۳۵۳میلیون و ۴۲۹هزار و ۱۴۵ریال دادوستد شد که ۳۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، تولید سموم علف‌کش، ایران‌تایر و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، تعداد ۵/۱میلیون سهم از سهام ۵۲ شرکت دادوستد شد که ۳۵درصد آن مربوط به خرید و ۶۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. سایپا و پتروشیمی خارک دیروز در بورس تبریز به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشت.

رشت

در معاملات روز دوشنبه تعداد ۲/۲میلیون سهم به ارزش ۹/۳میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۴۳درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های توسعه صنایع بهشهر، پارس خودرو و محورسازان ایران خودرو بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۶/۳۶ سهم به مبلغ دو میلیارد و ۶۵۰میلیون و ۱۷هزار و ۱۸ مبادله شد.

تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۴۰۷۵درصد افزایش داشته و ارزش معاملات نیز ۱۰۷درصد افزایش داشته است.

تالار سهم آشنا

روز دوشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۲۱۷هزار و ۴۹۲ سهم به ارزش ۴۱۶میلیون و ۵۸هزار ریال مبادله شد که ۸۱درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۱۹درصد آن مربوط به فروش بود. همچنین شرکت‌های پتروشیمی خارک و سرمایه‌گذاری بوعلی بیشترین ارزش خرید و شرکت پتروشیمی خارک بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز دوشنبه شاهد دادوستد ۷۸۸هزار و ۳۵۰ سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۳۴ شرکت) به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۳۲میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۶۲درصد به خرید و ۳۸درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان، سهام شرکت‌های زامیاد، نیرو کلر و سایپا به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های زامیاد، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و نیرو کلر به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.