گروه بورس- پیش‌بینی فروش شرکت فنرسازی خاور با 44درصد افزایش برای سال مالی 87 اعلام شده است.
براساس اطلاعیه سرپرست نظارت برناشران اوراق‌بهادار، این شرکت درآمد حاصل از فروش ۸۷ رامبلغ ۲۰۹میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «خفنر» برای سال مالی 87 در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب بهای تمام شده کالای فروش رفته 45درصد افزایش، سود عملیاتی 39درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 14درصد افزایش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییر را انعقاد قراردادهای جدید با حجم خیلی زیاد، افزایش 15درصدی نرخ محصولات تولیدی و افزایش مقداری 29درصدی حاصل از تغییر در ترکیب فروش و میزان قراردادها، افزایش بهای تمام شده به دلیل افزایش نرخ و تعداد مواداولیه و همچنین افزایش در دستمزد و سربار و فروش الباقی دارایی‌های غیرمولد از جمله سهام شرکت گرم فرم و همچنین فروش بخشی از زمین و ساختمان های مسکونی مستقر در شهر صنعتی کاوه اعلام کرده است.
این شرکت درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را با سرمایه ۶۰میلیارد ریال مبلغ ۱۳۳ریال پیش‌بینی کرده است. براساس اطلاعات ارسالی، هیات‌مدیره در نظر دارد، مبلغ هفت‌میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال از سود قابل تقسیم را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۷ پیشنهاد کند.
مطابق اطلاعات دریافتی، نرخ برابری منابع و مصارف ارزی در پیش‌بینی عملکرد سال مالی 87 برای هر یورو معادل 13هزار و 500ریال محاسبه شده است. خالص درآمد (هزینه) متفرقه برای سال مالی 86 و 87به ترتیب مبلغ 6میلیارد ریال (معادل 86درصد سود خالص و 100ریال به ازای هر سهم) و مبلغ سه‌میلیارد ریال (معادل 5/37درصد سود خالص و 50ریال به ازای هر سهم) برآورد شده است.