گروه بورس- شرکت فروسیلیس ایران به دلیل افزایش جهانی بهای فرو سیلیسیم در بازارهای خارجی و داخلی، درآمد حاصل از فروش 87 را با 47درصد افزایش پیش‌بینی کرد.
براساس اطلاعیه‌ سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار «فروس» پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش سال مالی ۸۷ را مبلغ ۲۸۸میلیارد و ۶۸۷میلیون ریال اعلام کرده است. این شرکت درآمد هر سهم سال مالی مزبور را با سرمایه یکصد میلیارد ریال، مبلغ ۴۴۰ریال پیش‌بینی کرده است. این پیش‌بینی در مقایسه با سال مالی ۸۶، ۱۱۴درصد افزایش نشان می‌دهد.

مطابق مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ چهارم اسفند ماه 86 سرمایه شرکت از مبلغ 50‌‌میلیارد ریال به مبلغ 100میلیارد ریال(معادل 100‌درصد) از محل سود انباشته ‌افزایش یافت. همچنین شرکت اعلام کرده است که در نظر دارد در مرحله دوم، سرمایه خود را از مبلغ 100میلیارد‌ریال به مبلغ 150‌میلیارد ریال(معادل 50‌درصد) از محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی سهامداران را افزایش دهد.
این شرکت اعلام کرده است پروژه‌های در دست اجرای شرکت شامل پروژه تولید ذغال چار (فاز اول) با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۲۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال و هزینه‌های انجام شده به مبلغ ۲۱میلیارد و ۲۸۳میلیون ریال و با ۱۰۰درصد پیشرفت کار در دست اجرا دارد و پیش‌بینی شده است که پس از اخذ مجوز مربوطه به بهره‌برداری برسد.