تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۷/۵میلیون سهم از سهام ۴۴ شرکت دادوستد شد که ۷۵درصد آن مربوط به خرید و ۲۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز گل‌گهر و ایران‌خودرو دیزل بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در بورس منطقه‌ای تبریز داشتند. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۳۱۴هزار سهم به ارزش یک میلیارد و ۶۰۹میلیون ریال از سهام ۲۴ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۷درصد مربوط به خرید و ۲۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری شاهد و پتروشیمی خارک از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرج

در معاملات روز یکشنبه تالار کرج تعداد دو میلیون و ۷۲هزار و ۸۰۲ سهم به ارزش بیش از ۹میلیارد و ۲۹۰میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۴۸درصد مربوط به خرید و ۵۲درصد مربوط به فروش بود.

در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت‌های کابل البرز و لیزینگ صنعت و معدن به ترتیب بیشترین حجم خرید و فروش را داشتند. همچنین شرکت گل‌گهر بیشترین ارزش خرید و فروش را به خود اختصاص داد.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۴۵هزار و ۴۳۶ سهم به ارزش ۵۱۷میلیون و ۹۰۵هزار و ۸۹۱ریال دادوستد شد که ۹۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

سنگ‌آهن گل‌گهر، اوراق مشارکت ایران‌خودرو و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

قم

دیروز تعداد ۵/۱میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶/۲میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای قم دادوستد شد.

۳۱درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۶۹درصد آن مربوط به فروش بود. شهد ایران، گل‌گهر و چادرملو بیشترین حجم معاملات را داشتند.

رشت

در معاملات روز یکشنبه بورس گیلان تعداد ۵۲۴هزار و ۳۰۷ سهم به ارزش ۴/۲میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۷۷درصد مربوط به خرید سهام بود.

شرکت‌های پارس‌خودرو، الیاف و ویتانا در تالار اصلی و سهام شرکت‌های فولاد مبارکه و سرمایه‌گذاری امید و ملی مس ایران در تالار فرعی بیشترین ارزش معاملات را داشتند.