گروه بورس- شرکت نوسازی و ساختمان تهران رکود بازار مسکن و عدم تحقق فروش مورد انتظار را از دلایل تغییر اطلاعات دوره منتهی به شهریور امسال اعلام کرده است.

بنا بر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «ثنوسا» درآمد هر سهم امسال را با 300میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 374ریال پیش‌بینی کرده است.
پیش‌بینی عملکرد «ثنوسا» برای سال مالی منتهی به شهریور امسال در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات ۲۲درصد افزایش، بهای تمام شده ۴۴درصد افزایش، سود عملیاتی ۸درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی 88 را در شهریور 87 مبلغ 376ریال و در خرداد ماه امسال مبلغ 374ریال اعلام کرده بود که با وجود عدم تغییر پیش‌بینی درآمد هر سهم، جزئیات پیش‌بینی تغییر کرده لکن شرکت دلایل تغییر را عنوان نکرده است.
این در حالی است که «ثنوسا» امسال در پرتفوی خود مبلغ ۷۴میلیارد و ۲۵میلیون ریال بابت سرمایه‌گذاری در سهام بانک اقتصاد نوین برآورد سرمایه‌گذاری کرده است. این رقم در سال مالی گذشته مبلغ ۵۴میلیون و ۸۳۳میلیون ریال بود.
نوسازی و ساختمان تهران 13 طرح را در دست اجرا دارد که برآورد بهای تمام شده کل این طرح‌ها یک‌هزار و 184میلیارد و 393میلیون ریال برآورد مبلغ فروش کل یک‌هزار و 615میلیارد ریال و 360میلیون ریال اعلام شده است.