گروه بورس- سیمان قائن در سه ماه اول سال 88 توانست 34درصد پیش‌بینی سود خود را محقق کند. به گزارش بورس و اوراق بهادار، این شرکت سود هر سهم امسال با را سرمایه 26میلیارد و 611میلیون ریال مبلغ 7هزار و 259ریال اعلام کرده که طی سه ماه دوهزار و 466ریال آن را پوشش داده است.

شرکت این پیش‌بینی را در تاریخ 11 اسفند ماه سال 87 مبلغ 6هزار و 271ریال اعلام کرده بود که دلایل عمده تعدیل را افزایش پیش‌بینی تولید و فروش به دلیل بهبود نسبی فروش و صادرات سیمان در سه ماه اول سال و بازنگری در بهای تمام شده کالای فروش رفته و هزینه‌ها به دلیل تهیه پیش‌بینی قبلی در شرایط بسیار انقباضی عنوان کرده است.
شرکت سود خالص پس از کسر مالیات را ۱۹۳میلیارد و ۱۵۷میلیون ریال پیش‌بینی کرده که در سه ماه ۶۵میلیارد و ۶۲۴میلیون ریال آن را معادل ۳۴درصد پوشش داده است.
بر اساس این گزارش درآمد حاصل از فروش شرکت مبلغ 388میلیارد و 456میلیون ریال پیش‌بینی شده که شرکت طی سه ماه اول سال با کسب 112میلیارد و 617میلیون ریال آن توانست تنها 29درصد این پیش‌بینی را محقق کند.
«سقاین» سود عملیاتی امسال را ۲۲۲میلیارد و ۲۹۹میلیون ریال پیش‌بینی کرده که در فصل اول امسال مبلغ ۷۱میلیارد و ۵۱۸میلیون ریال آن معادل ۳۲درصد به تحقق رسیده است.