گروه بورس- هیات مدیره لابراتورهای سینا دارو افزایش سرمایه به مبلغ 35میلیارد ریال از محل آورده نقدی سهامداران را در دستور کار دارد.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «دسینا» درآمد هر سهم امسال را با 52میلیارد و 266میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 2090ریال پیش‌بینی کرده است. شرکت در 26 بهمن 87 سود هر سهم را 2080ریال پیش‌بینی کرده بود که دلایل تغییرات را افزایش اجاره‌بهای دفتر مرکزی و افزایش درآمدهای غیرعملیاتی اعلام کرده است.
پیش‌بینی عملکرد سینا دارو برای امسال در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۳درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۵درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۱درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۴درصد افزایش نشان می‌دهد.
بر اساس اطلاعات دریافتی از شرکت هیات مدیره تصمیم دارد 90درصد سود خالص سال مالی 88 را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
لابراتوارهای سینا دارو در عملکرد سه ماهه شاهد ۹۲میلیارد و ۵۲۸میلیون ریال درآمد حاصل از فروش بود که این مبلغ در مقایسه با سه ماه نخست سال مالی قبل از ۳۹درصد افزایش برخوردار بود و ۲۶درصد بودجه امسال را پوشش داده است.