فارس- دو بلوک ۲۵/۲ و ۳‌درصدی از سهام عادی و حق تقدم شرکت پارس پامچال امروز از سوی سرمایه‌گذاری ملی ایران به حراج گذاشته می‌شود. سرمایه‌گذاری ملی ایران دو بلوک ۲۵/۲ و ۳‌درصدی سهام عادی و حق تقدم پارس پامچال را امروز به حراج می‌گذارد.

بر این اساس، ۵۵۱‌میلیون و ۶۶۸ سهم عادی (معادل ۲۵/۲درصد) به قیمت هر سهم ۲۰۰‌تومان و ۷۳۵‌هزار و ۵۷۷سهم حق تقدم (معادل ۳‌درصد) به قیمت هر سهم ۱۰۰‌تومان در بازار دوم عرضه می‌شود.

این دو بلوک به صورت یکجا و اقساط (۲۰‌درصد نقد باقی تا ۳۱ خرداد سال۸۹) به وسیله کارگزاری ملی ایران عرضه می‌شود و خریدار باید ظرف ۹ روز کاری نسبت به پرداخت وجه نقد معامله اقدام کند.

در شرایط این معامله عنوان شده کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۳‌درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را به صورت نقدی یا به صورت ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا به این شرکت ارائه کنند.

در صورتی که خریدار به تعهدات خود پس از ورود سفارش خرید عمل نکند، ابتدا کلیه کارمزدهای معامله (به استثنای کارمزد کارگزار فروشنده) از محل وجه واریزی یا ضمانت نامه مذکور تامین و بقیه آن به عنوان وجه التزام به حساب فروشنده واریز خواهد شد.کارمزد کارگزار فروشنده به عهده فروشنده خواهد بود.