گروه بورس- کنفرانس ملی بحران اقتصاد جهانی در نظام مالی و صنعتی در روزهای ۷ و ۸ بهمن در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

نوید گودرزی دبیر اجرایی کنفرانس ملی بحران اقتصاد جهانی در نظام مالی و صنعتی گفت: در یکسال گذشته نشست‌های تخصصی زیادی در خصوص بحران مالی جهانی برگزار شده اما در این کنفرانس با محوریت بومی سازی تجربه‌های بحران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این کنفرانس دو روزه که به همت شرکت آتی سازان برگزار می‌شود، در کنار آشنایی با مسائل بحران مالی جهانی و راهکارهای مقابله با آن به بررسی راه‌های کاهش اثرات بر اقتصاد ایران خواهند پرداخت.

گودرزی با بیان اینکه در این کنفرانس سعی می‌شود تا حد امکان تجربه سایر کشور‌ها بررسی و بومی‌سازی شود، ادامه داد: مخاطبان این کنفرانس مدیران و کارشناسان مالی و سرمایه‌گذاری، سازمان‌ها و شرکت‌ها به خصوص بخش‌های سیاست‌گذار و قانون‌گذار کشور، شرکت‌های کارفرما، دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران، مشاوران، بانک‌ها و بیمه‌ها، موسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های تامین اعتباری، انجمن‌های صنفی، مشاوره‌ای و اقتصادی، شرکت‌های سازنده خارجی، داخلی و دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و آموزشی علاقه‌مندان به موضوعات اقتصادی هستند.