گروه بورس- هدیه لطفی: بازار فرابورس روز گذشته را با توجه به توقف نماد مرجان‌‌کار برای مجمع سالانه تنها با معامله سهام دو شرکت بیمه دی و کویرتایر سپری کرد و گواهی‌های سپرده بانک کشاورزی و بانک اقتصاد نوین مطابق روزهای اخیر، معامله‌ای در این بازار نداشتند.

در مجموع بازار دیروز بیش از ۳۳‌هزار سهم دادوستد شد و ارزش کل ناشی از این معاملات به رقم ۴۵‌میلیون ریال رسید که حدود ۸۲‌درصد از این رقم در اختیار ارزش معاملات بیمه دی قرار داشت.

شرکت بیمه دی روز گذشته با معامله ۲۸‌هزار و ۱۰۰ سهم خود در بازار OTC، ارزشی معادل ۳۷‌میلیون ریال به خود اختصاص داد و به عنوان پرمعامله‌ترین و باارزش‌ترین سهم بازار شناخته شد. همچنین در بازار دیروز ۵‌هزار سهم کویرتایر به قیمت‌ یک‌هزار و ۷۸۷ریال معامله شد و ارزش معاملات این نماد معادل رقم ۸۰۰‌هزار تومان اعلام شد.

شایان ذکر است روز گذشته شرکت‌های بیمه دی و کویرتایر شاهد رشد قیمت سهام خود بودند.

در این روز هر سهم «پکویر» و «ودی» به ترتیب ۹۳/۴درصد و ۶۸‌صدم درصد افزایش قیمت را تجربه کردند. تشکیل مجمع «پکویر» از سوی دیگر اولین مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کویرتایر پس از ورود به فرابورس در روز چهارشنبه ۲۸بهمن ماه برگزار می‌شود.

این مجمع به منظور بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به پایان آذر ماه ۸۸ «پکویر» و همچنین تعیین اعضای هیات‌مدیره شرکت تشکیل می‌شود.

جلسه مزبور در ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری در محل هتل سیمرغ تهران برگزار خواهد شد.