برگزاری سمینار معرفی نرم‌افزار Online Trading  توسط رایان هم‌افزا

گروه بورس- شرکت رایان هم‌افزا به عنوان یکی از شرکت‌های نرم‌افزاری فعال در بازار سرمایه اقدام به بر‌گزاری سمیناری جهت معرفی نرم‌افزار معاملات آنلاین (Online Trading) خود کرد. شرکت تامین سرمایه نوین، گروه مشاورین ورانگر، کارگزاری نهایت نگر، کارگزاری تدبیرگران فردا، کارگزاری امین سهم، مشاورین پارسایبرین از سهامداران عمده این شرکت هستند. به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه نوین، این سمینار با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان بورس‌‌ اوراق بهادار، شرکت بورس اوراق بهادار، مدیریت فن‌آوری بورس تهران، کانون کارگزاران، کارگزاران بورس و نمایندگانی از کانون سرمایه‌گذاران حقیقی برگزار‌شد.

در این سمینار ضمن معرفی نرم‌افزار آنلاین تریدینگ شرکت رایان هم‌افزا، نحوه فعالیت سامانه کنونی کارگزاری‌ها، نارسایی‌های موجود در این فرآیند، راه‌حل‌های روش آنلاین تریدینگ برای چنین نارسایی‌هایی و همچنین شاخصه‌های نرم‌افزار جدید (آنلاین تریدینگ) مطرح و بررسی شد.

پس از انجام توضیحات لازم برای آشنایی اولیه حاضران در سمینار، معاملات آنلاینی از طریق سامانه نرم‌افزاری شرکت رایان هم‌افزا برای کارگزاری سهم آشنا به طور کامل انجام شد.تعداد کاربران آنلاین شرکت رایان هم افزا برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و امور کارگزاری بورس اوراق بهادار و کالا در کل کشور بیش از دو‌هزار نفراست. همچنین، نرم‌افزارهای شرکت رایان هم ‌افزا در بیش از ۴۵۰ شعبه و باجه‌های معاملاتی کارگزاری‌ها فعال است.شایان ذکر است که ۳۵ نرم‌افزار صندوق سرمایه‌گذاری مشترک از ۴۶ صندوق کل کشور و ۳۷ نرم‌افزار کارگزاری از مجموع ۸۷ نرم‌افزار کارگزاری کل کشور و نیز ۲۸ نرم‌افزار کارگزاری در بورس کالا از مجموع ۴۹ نرم‌افزار کارگزاری بورس کالای کل کشور توسط رایان هم‌افزا طراحی و راه‌اندازی شده است.