گروه بورس- نیروترانس در نیمی از سال‌مالی توانست 54 درصد از پیش‌بینی سود خود را محقق کند.

به گزارش بورس و اوراق بهادار شرکت سود هر سهم سال ۸۹ را با سرمایه ۱۷۰ میلیارد ریال مبلغ ۷۵۳ ریال پیش‌بینی کرده که ۶ ماهه ۴۰۵ ریال آن را به تحقق رسانده است. پیش‌بینی سود خالص این شرکت نسبت به سال قبل از ۳۳ درصد افزایش برخوردار است.
«بنیرو» فروش امسال را با 18 درصد افزایش نسبت به سال قبل 550 میلیارد ریال پیش‌بینی کرده که299 میلیارد ریال آن را معادل 54 درصد در نیمه اول سال پوشش داده است. شرکت سود ناخالص امسال را نیز 155 میلیارد ریال پیش‌بینی کرده که 95 میلیارد ریال آن معادل 62 درصد طی 6 ماه حاصل شد.
همچنین سود عملیاتی شرکت که با ۱۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل ۱۳۲ میلیارد ریال پیش‌بینی شده بود تا ۸۵ میلیارد ریال معادل ۶۵ درصد به تحقق رسید. هیات‌مدیره نیروترانس در نظر دارد۱۰۰ درصد سود خالص ناشی از عملکرد سال ۸۹ را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی این سال پیشنهاد دهد.
پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها در سال 89 به مبلغ 17 میلیارد و 600 میلیون ریال (معادل 13 درصد سود خالص و مبلغ 98 ریال به ازای هر سهم) اغلب ناشی از سود سهام شرکت مدیریت توسعه سرمایه‌گذاری آرمان فردا است.
پیش‌بینی خالص درآمدها (هزینه‌ها)ی متفرقه سال ۸۹ و ۸۸ به ترتیب به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال (معادل ۱۱ درصد سود خالص و مبلغ ۸۲ ریال به ازای هر سهم) ۸ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال (معادل ۹ درصد سود خالص و مبلغ ۵۳ ریال به ازای هر سهم) اغلب شامل سود سپرده‌های بانکی و اوراق مشارکت اعلام شده است.