گروه بورس - نسترن فیروز: معامله‌گران بازار فرابورس روز گذشته برای نماد معاملاتی «ودی» شاهد تشکیل صف فروش به تعداد 6 میلیون سهم بودند.

در همین حال، در معاملات دیروز نماد تجارت الکترونیک پارسیان با صف خریدی به تعداددو میلیون سهم به کار خود پایان داد.این درحالی است که روز گذشته رقابت بر سر عرضه بلوک ورق خودرو چهار محال و بختیاری بین دو گروه ادامه داشت.همچنین بلوک ۴۹ درصدی آهن و فولاد ارفع نیز دیروز برای اولین بار عرضه و با رقابت دو خریدار، معامله به امروز موکول شد.
از سوی دیگر، تجارت الکترونیک پارسیان با حجم معاملاتی دو میلیون و 115 هزار سهم و ارزش معاملاتی 24 میلیارد و 78 میلیون ریال به عنوان باارزش‌ترین نماد بازار شناخته شد.
نماد معاملاتی «وایران» با ارزش معاملاتی ۹۷۵ میلیون ریال توانست ۵۲۵ هزار سهم از حجم معامله‌شده بازار را از آن خود کند.این در حالی است که دیروز دو نماد معاملاتی «وایران» و «رپارس» هر کدام به ترتیب با رشد ۴۹ صدم درصد و ۶۶/۳ درصدی قیمت به کار خود پایان دادند.همچنین مرجان‌کار با حجم معاملاتی۵ هزار سهم و ارزش معاملاتی ۱۴ میلیون ریال به قیمت سه هزار ریال معامله‌شد.
نماد معاملاتی «ودی» نیز با ارزش معاملاتی یک میلیارد و 952 میلیون ریال، 909 هزار سهم از حجم بازار را به خود اختصاص داد.این در حالی است که نماد معاملاتی «پکویر» بدون کسب ارزش معاملاتی و با به دست آوردن 10 سهم از حجم معاملاتی در جایگاه پایانی جدول بازار قرار گرفت.از سوی دیگر مرجان‌کار 54/1 درصد، بیمه دی 91/4 درصد و کویرتایر 5 درصد افت قیمت را تجربه کردند.
در مجموع، حجم کل بازار OTC روز گذشته به سه میلیون و ۵۵۲ هزار و ۸۰۹ سهم و ارزش کل معاملات به ۲۷ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال رسید.