گروه بورس - ارزش معاملات دیروز بورس آتی در حالی از یک میلیارد و 99 میلیون ریال گذشت که 79 درصد آن به معاملات «وکار» آبان‌ماه اختصاص داشت.

به گزارش خبرنگار ما، بورس آتی دیروز شاهد معامله ۴۷ قرارداد بود که معامله ۳۷ قرارداد از نماد «وکار» آبان‌ماه در این بین مورد توجه بود. همچنین دو قرارداد «وغدیر» دی‌ماه، ۳ قرارداد «وپارس» آبان، ۴ قرارداد «وغدیر» آبان و یک قرارداد «وکار» اسفندماه، دیگر معاملات روز گذشته بورس آتی را تشکیل دادند.اما «وغدیر» دی‌ماه تنها نماد مثبت بازار بود؛ چراکه قراردادهای «وپارس» آبان، «وغدیر» آبان و «وکار» اسفندماه بدون تغییر قیمت و «وکار» آبان‌ماه روز گذشته را با کاهش قیمت سپری کردند.
در همین حال قیمت تسویه «وغدیر» دی‌ماه با رشد 108 ریالی به مبلغ سه هزار و 390 ریال رسید.این در حالی است که کاهش 159 ریالی قیمت تسویه «وکار» آبان‌ماه قیمت تسویه این نماد را به مبلغ سه هزار و 841 ریال رساند.
به نظر می‌رسد تلاش معامله‌گران برای بستن موقعیت‌های خرید به ویژه در نماد «وکار» آبان‌ماه روز گذشته معاملات پررونقی را برای این نماد به همراه داشت و این در حالی است که بیشتر تقاضاهای خرید به قراردادهای اسفندماه و به ویژه «فولاد»، فملی و «وغدیر» منتقل شده است.