گروه بورس - مجمع سالانه شرکت سرمایه‌گذاری صنعت‌ومعدن برای سال مالی منتهی به ۳۱/۶/۱۳۸۹ و با حضور بیش از ۸۶ درصد سهامداران شرکت در محل سالن همایش‌های رازی برگزار شد. مدیریت مجمع این شرکت به عهده آقای قنبری رییس هیات‌مدیره شرکت بوده و آقایان مالک بهمنش و علی اصغر پاک طینت، نمایندگان بانک صنعت‌ومعدن و لیزینگ صنعت‌ومعدن به عنوان ناظر و حسین زارعی به عنوان منشی جلسه سایر اعضای هیات‌رییسه مجمع را تشکیل دادند.

در همین راستا، مدیرعامل سرمایه‌گذاری صنعت‌ومعدن از افزایش ارزش خالص دارایی‌های این شرکت بورسی از ۱۱۳۰ ریال به ۱۶۴۰ ریال خبر داد و گفت: سهامداران شرکت تقسیم ۱۳۰ ریال سود را برای سال مالی گذشته مصوب کردند.

حسین زارعی با اعلام این خبر افزود: حجم معاملات شرکت رشد ۱۹ برابری را تجربه کرده است و در کنار آن ارزش بازار شرکت ۱۲۱ درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص شرکت نسبت به پیش‌بینی اولیه بیش از ۱۱۹ درصد رشد کرده است. به گفته وی، سود تقسیمی شرکت از ۵۰ ریال سال گذشته به ۱۳۰ ریال در سال‌جاری افزایش یافته است.

وی رشد ارزش خالص دارایی‌ها از ۱۱۳۰ ریال به ۱۶۴۰ ریال، کسب رتبه هفتم نقدشونده‌ترین سهم بورس و بازگشت نماد شرکت به بازار اول را از دیگر دستاوردهای شرکت در سال مالی گذشته برشمرد.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری صنعت‌ومعدن ادامه داد: در مجمع شرکت بیش از ۸۶ درصد از سهامداران حضور داشتند و با تصویب صورت‌های مالی، تقسیم ۱۳۰ ریال سود نقدی خالص به ازای هر سهم را مصوب کردند. همچنین موسسه حسابرسی فریوران به عنوان بازرس قانونی و روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیر‌الانتشار شرکت انتخاب شدند.