سنا - تمبر یادبود بازار سرمایه در چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و خصوصی‌سازی رونمایی می‌شود. مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه طراحی این تمبر مبتنی بر نقش بازار سرمایه در راستای توسعه کشور انجام شده است، گفت: این رونمایی در افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و خصوصی‌سازی، با حضور وزیر اقتصاد، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، رییس کل بیمه مرکزی، رییس سازمان خصوصی‌سازی و سایر مقامات ارشد بازارهای سرمایه، پول و بیمه انجام می‌شود.

سعید مستشار با بیان اینکه تالار مجازی بورس ایران هم در این نمایشگاه فعالیت خود را آغاز می‌کند، ابراز داشت: همزمان، مسابقه ویژه‌ای هم در نمایشگاه برگزار شده و به افرادی که در طول بازه زمانی تعریف شده در این مسابقه، بیشترین بازدهی را در تالار مجازی بدست آورند، جوایزی اهدا خواهد شد. وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در مسابقات تالار مجازی بورس ایران، می‌توانند رتبه‌های خود را به صورت لحظه‌ای در میان سایر شرکت‌کنندگان مشاهده کنند. مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: در طول برگزاری نمایشگاه، دوره‌های آموزشی متنوعی، به صورت عمومی و تخصصی برگزار می‌شود که در این میان می‌توان به دوره‌های آموزشی ویژه سنین مختلف شامل کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه محصولات متنوعی برای همه گروه‌های سنی طراحی شده است، از مدارس دعوت کرد تا در چهارمین نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و خصوصی‌سازی حضور یابند. لازم به یادآوری است چهارمین نمایشگاه بورس، بانک و خصوصی‌سازی، روزهای ۱۴ تا ۱۷ دی‌ماه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.