گروه بورس - ارزش معاملات روز گذشته بورس آتی بیشترین میزان ارزش معاملات را در این هفته به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ما، دیروز معاملات آتی شاهد معامله ۷ قرارداد به ارزش ۱۹۴ میلیون و ۴۵۶ هزار ریال بود که «فملی» اسفندماه سهم عمده‌ای را در معاملات دیروز داشت. بر این اساس افزایش ارزش معاملات در پایان هفته موجب شد این بازار با رشد ۱۸۶ درصدی به نسبت ابتدای هفته، به کار خود پایان داد.
دیروز بورس آتی شاهد معامله سه نماد در قیمت‌های مثبت و در نماد در قیمت‌های منفی معامله شدند. بر این اساس، «فملی» اسفندماه شاهد معامله سه قرارداد و رشد 378 ریالی قیمت تسویه بود تا نوسان مثبت 4 درصدی، قیمت تسویه این نماد را به مبلغ 9 هزار و 664 ریال برساند.
از سوی دیگر معامله یک قرارداد «فملی» با سررسید دی‌ماه، رشد ۹۹ ریالی قیمت تسویه را به همراه داشت.
قیمت تسویه این نماد در 9 هزار و 499 ریال بسته شد، ولی همچنان در حدود 20 تقاضای خرید و فروش برای این نماد در سیستم باقی ماند.
همچنین یک قرارداد اسفندماه «وکار» رشد ۱۷۵ ریالی قیمت تسویه این نماد را به دنبال داشت تا جایی که نوسان مثبت ۹۹/۳ درصد به مبلغ ۴ هزار و ۵۵۶ ریال رسید.
این در حالی است که دو نماد «اخابر» اسفند و «وکار» دی‌ماه با کاهش قیمت و نوسان منفی مواجه شدند. «وکار» دی با کاهش 9 ریالی و «اخابر» اسفندماه با کاهش 110 ریالی و تجربه نوسان منفی 55/3 درصد دیروز به کار خود پایان دارند.
بر این اساس ارزش معاملات بورس آتی در این هفته به ۶۰۵ میلیون و ۸۶۳ هزار ریال رسید که بخش قابل‌توجهی از آن به معاملات «فملی» اختصاص داشت.