گروه بنگاه‌ها- در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بالاست تقسیم مبلغ ۸۰۰ ریال سود به ازای هر سهم میان صاحبان سهام به تصویب رسید. در این جلسه مهندس کامران سعیدی‌کیا، مدیرعامل شرکت بالاست به ارائه گزارش هیات مدیره پرداخت و به سوالات سهامداران شرکت در زمینه قراردادها و پروژه‌های شرکت پاسخ داد.

مهندس سعیدی‌کیا در خصوص فروش و ارائه خدمات شرکت در سال ۹۰ یادآوری کرد: بودجه سال گذشته را بر مبنای ۵/۴۶۱ میلیارد ریال پایه‌گذاری کرده بودیم که در پایان سال مالی مورد گزارش مبلغ ۶/۵۰۰ میلیارد ریال تحقق یافت.

وی افزود: مجموعه تلاش‌ها و فعالیت شرکت باعث افزایش ۲۰ در صدی سود هر سهم از مبلغ ۱۱۶۶ ریال در سال ۱۳۸۹ به مبلغ ۱۳۹۲ ریال در سال ۹۰ شده است.

وی به اهداف شرکت از جمله شناسایی و ورود به عرضه بازارهای جدید تولید و حمل فرآورده‌های مختلف معدنی اشاره کرد و افزود: این روند را با توجه به تجارب به دست آمده در جهت تقویت کارگاه‌های تولید بالاست در سال جاری نیز ادامه داده و به نتیجه می‌رسانیم.

در همین راستا حسینی رییس هیات‌مدیره شرکت بالاست که ریاست جلسه را نیز بر عهده داشت، در پاسخ به سهامداران مبنی بر افزایش سرمایه شرکت تصریح کرد: «شرکت در حال واگذاری است و به همین دلیل فعلا نمی‌تواند مجوز افزایش سرمایه بگیرد.»