سنا- دوره تخصصی MBA بازار سرمایه، به زودی از طریق برگزاری آزمون ورودی دانشجو جذب می‌کند.

ساختار و سرفصل‌های دوره آموزشی MBA بازار سرمایه پس‌از برگزاری جلسات متعدد کارگروه مشترک سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس و سازمان مدیریت صنعتی و براساس سرفصل‌های آموزشی مصوب هیات مدیره سازمان بورس، به‌گونه‌ای طراحی شده است که پاسخگوی نیازهای فزاینده بازار درخصوص نیروی انسانی متخصص، کارآمد و آشنا به مسائل روز بازار سرمایه باشد. براساس این گزارش، متقاضیان شرکت در دوره MBA بازار سرمایه باید در آزمون ورودی این دوره که توسط سازمان مدیریت صنعتی، به‌عنوان مجری دوره برگزار می‌شود، پذیرفته شوند.

دوره MBA بازار سرمایه، دو سال و نیم طول خواهد کشید و دانشجویان ۵۴ واحد درسی را در طول این دوره ۸۶۴ ساعتـه تحت نظر اساتید مجرب و متخصص بازار سرمایه، خواهند گذراند. به فارغ‌التحصیلان این دوره، مدرک تحصیلی معادل کارشناسی‌ارشد اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است هم‌اکنون نام‌نویسی از متقاضیان شرکت در آزمون ورودی دوره MBA بازار سرمایه آغاز شده است. علاقه‌مندان به اطلاع از نحوه شرکت در آزمون ورودی این دوره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتـر، به پایگاه اینترنتی سازمان مدیریت صنعتی به نشانی www.imi.ir مراجعـه کنند.