گروه بورس- جمعی از کارشناسان بازار سرمایه و کارگزاران بورس اوراق بهادار در بازدید از شرکت کف (داروگر) از نزدیک در جریان راه‌اندازی واحد جدید تولید پودر لباسشویی و فعالیت‌های تولیدی آرایشی و بهداشتی شرکت قرار گرفتند. مهندس نقیبی، مدیر عامل کف در جریان این بازدید با ارائه گزارشی در مورد راه‌اندازی واحد تولید پودر لباسشویی این شرکت در شهر صنعتی اشتهارد گفت: شرکت کف به عنوان پیشرو صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی پس از آنکه به دلیل برخی مشکلات مالی در دهه گذشته ناچار به واگذاری واحد پودر لباسشویی خود شد، بار دیگر در برنامه ایجاد یک واحد پودر لباسشویی را در دستور کار خود قرار داد که در سال ۸۱ کلنگ این واحد به زمین زده شد و در سال‌جاری به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: توان تولید واحد پودر لباسشویی شرکت کف معادل سالانه ۶۰هزار تن قابل افزایش بیشتر نیز هست.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌جاری با توجه به سیاست سهمیه‌بندی دولتی، سهم تولید کارخانه کف ۸هزار و ۵۰۰تن تعیین شد که تا ۱۱هزار تن تولید صورت گرفته است و در سال آینده نیز انتظار تولید ما حداقل ۲۰هزار تن خواهد بود و تلاش زیادی را برای افزایش بیشتری خواهیم داشت.

مهندس نقیبی با اشاره به روند رو به رشد تولیدات شرکت کف گفت: در سال ۷۳ تنوع محصولات داروگر ۲۲نوع محصول بود که در حال حاضر به ۱۶۰محصول رسیده است. تعداد واحدهای تولیدی کف رشد مستمری داشته است، درحال حاضر شرکت‌های کیمیایی ایران در اصفهان، ‌صنایع بسته‌بندی داروگر در شمال کشور، یاس خرمشهر به عنوان بزرگترین واحد تولید صابون کشور، واحد تولید پودر لباسشویی اشتهارد و مرکز پخش محصولات کف-که در انبارهای تازه خریده شده از شرکت کابل تک به وسعت ۲۰هزار متر مربع واقع است جزو این مجموعه است. و همچنین مالکیت ۱۴۰کامیون را دارد که این نشانه روند افزایش است.

مدیر عامل کف خاطر نشان کرد: شرکت کف از وضعیت خوبی برخوردار است او با تهدید و مشکلاتی نیز مواجه نیست.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۰درصد بازار تولید محصولات بهداشتی آرایشی در اختیار شرکت کف قرار دارد که این مساله در تک تک محصولات نیز بر قرار است در تولید شامپو داروگر مقام اول را دارد، در صابون نیز مقام دوم تولید کشور متعلق به ماست.نقیبی با تاکید بر رعایت مسایل کیفی در تولید محصولات داروگر خاطر نشان کرد: در خرید مواد اولیه، فرآیند تولید، قرنطینه‌های میکروبی و رعایت کلیه استانداردهای تولید شرایط داروگر در بالاترین حد قرار دارد و از این نظر داروگر همچنان نام مورد اعتماد کلیه خانواده‌های ایرانی است.