تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۱۰۸۵۹۱۵ سهم از سهام ۴۳ شرکت به ارزش ۱/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۴۹درصد آن مربوط به خرید و ۵۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز ایران خودرو دیزل و ایران خودرو به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در بورس منطقه‌ای تبریز داشتند. زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه شاهد دادوستد ۸۰۶هزار و ۵۱۷ سهم (متعلق به ۳۱ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۶۸۵میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۷۳درصد به خرید و ۲۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های ایران خودرو، ایران خودرو دیزل و تراکتورسازی ایران به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های تراکتورسازی ایران، ایران خودرو و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز شنبه تعداد ۲۴۳۹۶۹هزار و ۹۶۹ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۶۵۹میلیون و ۹۶۹هزار و ۱۵ریال بوده است که ۵/۵۴درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین دیروز سهام شرکت ایران خودرو با ۲۲درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش بیش از ۳۸۲هزار و ۶۰۰ سهم به ارزش ۹۴۹میلیون ریال از سهام ۲۲ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۲درصد مربوط به خرید و ۶۸درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده چادرملو و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ساری

روز شنبه در تالار ساری، تعداد ۹۹۳هزار و ۱۲سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۹۲۱میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۲۳درصد مربوط به خرید و حدود ۷۷درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز شرکت‌های تراکتور ایران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، چادر ملو و ایران‌خودرو دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۳۳۰هزار و ۲۷۰سهم جمعا به ارزش یک‌میلیارد و ۹۹میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۵۲درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۴۸درصد به فروش اختصاص داشت. در ضمن در این روز نماد ۲۶شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۲نماد با افزایش قیمت و ۱۳نماد با کاهش قیمت مواجه بود و یک نماد بدون تغییر باقی ماند. همچنین طی روز گذشته در تالار منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید، به سهام ایران‌خودرو اختصاص داشت.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۶میلیارد ریال مبادله شد، که ۶۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۵۱شرکت بود.

رشت

در داد و ستد روز شنبه بورس گیلان تعداد ۷۷۵هزار و ۸۹۲سهم به ارزش ۴/۲میلیارد ریال مبادله شد که ۶۲درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های بانک پارسیان، بانک کارآفرین و ایران‌خودرو، بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

کرج

در معاملات روز شنبه در تالار کرج تعداد ۷/۳میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۰میلیارد و ۹۵۹میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۶۲درصد مربوط به خرید و ۳۸درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت ایران‌خودرو بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. همچنین شرکت بانک اقتصاد نوین بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص داد.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۵۵هزار و ۹۸۶سهم به ارزش بیش از ۱۱۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۶۰درصد ارزش معاملات به خرید و ۴۰درصد آن به فروش اختصاص داشت. بیشترین حجم خرید مربوط به سایپا آذین و بیشترین ارزش خرید مربوط به سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بود. همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به سرمایه‌گذاری غدیر بود.

همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۳۱۹هزار و ۴۷۸سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۱۳میلیون و ۷۰هزار و ۷۳۴ریال دادوستد شد که ۸۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. صنایع مس شهید باهنر، سیمان فارس و خوزستان و گروه صنعتی سدید بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمانشاه

دیروز بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۱۷۱هزار سهم و حق تقدم، به ارزش ۵۰۷میلیون ریال بود. از این میزان معامله ۵۲درصد آن مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش بود.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد یک‌میلیون و ۲۲۰هزار و ۵۹۶سهم و حق تقدم و خرید اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۵۷۱میلیون ریال بود که ۳۲درصد آن به خرید سهام و ۶۸درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت.سهام ایران‌خودرو، بانک پارسیان و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین تعداد خریداران را داشتند و سهام ایران‌خودرو، معدنی و صنعتی چادرملو و تراکتورسازی ایران بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.