کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد سه میلیون و ۵۴۲هزار سهم به ارزش بیش از شش میلیارد و ۹۵۸میلیون ریال معامله شد که ۸۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همدان

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای همدان تعداد یک‌میلیون و ۵۱هزار و ۲۸۵سهم به ارزش دو میلیارد و ۷۶میلیون و ۱۰۷هزار و ۸۰۳ریال دادوستد شد که ۸۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، فولاد مبارکه اصفهان، بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۱۰میلیون سهم به ارزش ۲۳میلیارد ریال مبادله شد، که ۸۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

سمنان

دیروز تعداد دو میلیون و ۵۹هزار و ۳۴۹سهم به ارزش چهادر میلیارد و ۶۰۰میلیون و ۶۶۵هزار و ۷۵۶ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.۸۵درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۱۵درصد به فروش اختصاص داشت.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد شش میلیون و ۴۴هزار و ۵۳سهم از سهام ۴۶ شرکت به ارزش ۱/۱۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۸۸درصد آن مربوط به خرید و ۱۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

ساری

در روز گذشته در تالار ساری، تعداد ۳میلیون و ۲۰۵هزار و ۵۶۰سهم به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۵۶۱میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. در این روز، تعداد ۳میلیون و ۶۱هزار و ۷۸۴سهم به ارزش ۵میلیارد و ۹۱۵میلیون ریال خریداری و تعداد ۱۴۳هزار و ۷۷۶سهم به ارزش ۶۴۶میلیون ریال به فروش رسید.

رشت

دیروز در دادوستد تعداد ۵میلیون و ۶۲۶هزار و ۴۱۰سهم به ارزش ۱۱میلیارد و ۸۷۹میلیون و ۲۲۹هزار و ۸۴۵ریال مبادله شد.

سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی اصفهان و حق تقدم سرمایه‌گذاری شاهد بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

کرج

در معاملات روز گذشته در تالار کرج تعداد ۱۰میلیون و ۹۱۵هزار و ۵۱۲سهم به ارزش بیش از ۲۳میلیارد و ۲۹۶میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۸۰درصد به ارزش ۱۸میلیارد و ۵۷۷میلیون ریال مربوط به خرید و ۲۰درصد به ارزش ۵میلیارد ریال مربوط به فروش بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۴میلیون و ۲۲۷هزار سهم به ارزش ۱۲میلیارد و ۶۲۱میلیون ریال از سهام ۲۴ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۶درصد مربوط به خرید و ۴۴درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری غدیر از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته شاهد دادوستد ۴میلیون و ۴۰هزار و ۴۲۶سهم به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۶۱۹میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۹۰درصد به خرید و ۱۰درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت و ۵نفر نیز از طریق بورس منطقه‌ای زنجان کد سهامداری دریافت کردند.

کرمانشاه

دیروز بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۶۵۲هزار سهم و حق تقدم، به ارزش ۱۲۸۴میلیون ریال بود. از این میزان معامله ۸۸درصد آن مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

اصفهان

دیروز در تالار منطقه‌ای اصفهان تعداد ۱۳میلیون و ۴۷هزار و ۳۷۵ سهم به ارزش ۲۸میلیارد و ۴۵۹میلیون و ۵۶۵هزار و ۷۶۷ ریال دادوستد شد.

قزوین

آمار عملکرد روز گذشته بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد ۴میلیون و ۳۴۹هزار و ۶۷سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۹میلیارد و ۷۴۷میلیون ریال بود که ۸۲درصد آن به خرید سهام و ۱۸درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت.