گروه بورس- شرکت سیمان دورود پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه 86 با سرمایه 46میلیارد ریال مبلغ یک‌هزار و 586ریال خالص اعلام کرد.

به گزارش بورس و اوراق بهادار تهران این شرکت درآمد حاصل از فروش خود را نیز برای سال ۸۶ مبلغ ۳۷۴میلیارد و ۶۸۲میلیون ریال پیش‌بینی کرده است.
سیمان دورود سود هر سهم سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه 85 را یک‌ هزار و 90ریال پیش‌بینی کرده بود که در سه ماه منتهی به پایان پاییز این سال با تحقق 630ریال از این سود توانست 58درصد پیش‌بینی خود را پوشش دهد.
شرکت سیاست تقسیم سود سال مالی منتهی به ۲۹اسفند ماه ۸۶ را اعلام نکرده است. همچنین شرکت اعلام کرده، هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۴۹میلیارد و ۶۲۱میلیون ریال (مبلغ ۱۰۷۹ریال به ازای هر سهم) را برای تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی دوره مالی ۶ماهه پیشنهاد کند.براساس مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۵شهریور ماه ۸۵ پایان سال مالی شرکت از پایان شهریورماه به پایان اسفند ماه تغییر یافت و مقرر شد اولین دوره مالی جدید شرکت به صورت ۶ماهه، از ابتدای مهرماه سال ۸۵ آغاز و اسفند ماه همان سال به پایان برسد.
همچنین با توجه به تغییر پایان سال مالی شرکت به شرح بند فوق، مقایسه پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به 29اسفند ماه 86 با پیش‌بینی عملکرد دوره مالی 6ماهه منتهی به 29/12/85 مناسب نمی‌باشد.