ساری

روز سه‌شنبه در تالار ساری تعداد ۲۷۶هزار و ۳۵۸سهم به ارزش بیش از ۹۳۶میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۷۴درصد مربوط به خرید و حدود ۲۶درصد مربوط به فروش سهام بود.

در این روز شرکت‌های پارس‌دارو، زامیاد، سایپا و توسعه معادن روی ایران دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند. زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۴۶هزار و ۷۹۶سهم به ارزش بیش از ۱۱۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۵۷درصد ارزش معاملات به خرید و ۴۳درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به اتومبیل سایپا و بیشترین حجم فروش مربوط به سرمایه‌گذاری پتروشیمی و بیشترین ارزش فروش مربوط به سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۶۳هزار و ۳۰۰سهم به ارزش ۲۲۳میلیون ریال از سهام ۱۱شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۲۵درصد مربوط به خرید و ۷۵درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، فولاد مبارکه اصفهان و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۴۸۰هزار و ۴۰سهم جمعا به ارزش ۳/۱میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.

۴۸درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۵۲درصد به فروش اختصاص داشت.

در این روز نماد ۲۱شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۶نماد با افزایش و ۴نماد با کاهش مواجه بود و یک نماد بدون تغییر باقی ماند.

بیشترین حجم معاملات خرید در این روز به سهام چادرملو اختصاص داشت.

تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۷۶۲هزار و ۹۷۴سهم از سهام ۲۳شرکت به ارزش ۳/۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۳۶درصد آن مربوط به خرید و ۶۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان ۱۴کارگزاری فعال در بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، بیشترین ارزش معاملاتی خرید مربوط به کارگزاری سرمایه و دانش با ارزش ۲۸۶میلیون ریال و بیشترین ارزش معاملاتی فروش مربوط به کارگزاری بانک سپه با ارزش ۷۱۷میلیون ریال بود.

معادن و فلزات و چادرملو به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشتند.

کرج

در معاملات روز سه‌شنبه تالار کرج تعداد ۲/۱میلیون سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۲۰۹میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۵۸درصد مربوط به خرید و ۴۲درصد مربوط به فروش بود.

در بین شرکت‌های معامله شده، حق تقدم شرکت چادرملو بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. همچنین شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص داد. معاملات کرج معادل ۴درصد از کل معاملات بازار را داشت.

ارومیه

روز گذشته تعداد ۴۶۲هزار و ۳۶۲ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر یک‌میلیارد و ۲۶میلیون ریال بود که ۴/۴۷درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن به فروش بود.

دیروز نمایندگی کارگزاری ایمن بورس بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۷/۴۱درصد به خود اختصاص داد. همچنین سهام شرکت بانک پارسیان با ۴/۳۷درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

اصفهان

دیروز چادرملو با ۵۲خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود.

روز سه‌شنبه ۱۸۱خریدار اصفهانی تعداد ۷/۳میلیون سهم به ارزش ۸/۶میلیارد ریال را خرید و فروش کردند. سهم اصفهان در کل بورس ۳/۱۲درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۵۶درصد شد.

همچنین صنایع لاستیکی سهند با ۳/۳میلیارد ریال ارزش معاملات، بیشترین ارزش ریالی معاملات را داشت.

شیراز

در معاملات روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۴۷۱هزار سهم به ارزش ۵/۱میلیارد ریال مبادله شد که ۳۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

در بورس فارس در مجموع ۶۴ نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های سایپا، مخابرات شهید قندی و چادرملو خریدار داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های چادرملو، سایپا و فولاد مبارکه انجام شد.

یزد

روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۴۸۱هزار و ۵۹۳سهم به مبلغ یک میلیارد و چهارصد و پنجاه و نه میلیون و سیصد و چهارده هزار و دویست و نود و سه ریال مبادله شد.

در این روز در تالار یزد تعداد ۵۳نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام معدلی و صنعتی چادرملو با ۹نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام معدنی و صنعتی چادرملو و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام صنایع لاستیکی سهند انجام گرفت تعداد سهام مبادله‌شده نسبت به روز شنبه ۸درصد کاهش داشته و ارزش معاملات نیز ۱۵درصد افزایش داشت.

مشهد

دیروز در بورس اوراق‌بهادار خراسان تعداد ۷۷۶هزار سهم به ارزش ۲میلیارد ریال مبادله شد که ۵۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۴۴شرکت بود.