رشت

در معاملات روز یکشنبه بورس گیلان تعداد ۱/۱میلیون سهم به ارزش ۳/۴میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۸۹درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و تایدواتر خاورمیانه بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند. کرج

در معاملات روز یکشنبه تالار کرج تعداد ۴/۴میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۵میلیارد و ۱۹۵میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۷۲درصد مربوط به خرید و ۲۸درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده شرکت ملی صنایع مس ایران بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. همچنین شرکت بانک پارسیان بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص داد.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۳۲۴هزار و ۳۴۵ سهم به ارزش یک میلیارد و ۲۸۰میلیون و ۶۲۹هزار و ۷۷۵ ریال دادوستد شد که ۸۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی آبادان و چینی ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ساری

روز یکشنبه در تالار ساری تعداد ۸۱۳هزار و ۵۷۶ سهم به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۶۰۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۸۹درصد مربوط به خرید و حدود ۱۱درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، بانک پارسیان، ایران ارقام دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۳میلیون سهم به ارزش ۱۱میلیارد ریال مبادله شد که ۷۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۶۵شرکت بود.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۶۳هزار و ۷۸۳سهم به ارزش بیش از ۲۶۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۹۱درصد ارزش دادوستد به خرید و ۹درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به ملی صنایع مس ایران و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به اتومبیل سایپا بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۴میلیون و ۹۸هزار سهم به ارزش ۱۶میلیارد و ۹۹۳میلیون ریال از سهام ۱۹شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۱۷درصد مربوط به خرید و ۸۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده بانک پارسیان و ملی صنایع مس ایران، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.