مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۱۰میلیارد ریال مبادله شد که ۴۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۴۸ شرکت بود. قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از یک میلیون و ۲۸۲هزار و ۳۶۹ سهم حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۱۰میلیارد و ۴۲۲میلیون ریال بود.سهام شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، کالسیمین و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین تعداد خریداران را داشتند و سهام صنایع ملی مس ایران، توسعه معادن روی ایران، کالسیمین و کابل‌های مخابراتی شهید قندی بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش بیش از ۲میلیون و ۷۱۱هزار سهم به ارزش ۱۸میلیارد و ۹۴۹میلیون ریال از سهام ۲۷ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۴درصد مربوط به خرید و ۶۶درصد مربوط به فروش بود.از میان شرکت‌های دادوستد شده کالسیمین و توسعه معادن روی از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

رشت

در معاملات روز شنبه بورس گیلان با معامله تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۱۴میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۴۲درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، بانک پارسیان وتوسعه معادن روی ایران، تکنوتار و کالسیمین بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک‌‌میلیون و ۷۴هزار و ۲۰۶سهم از سهام ۴۲شرکت به ارزش ۴/۶میلیارد ریال دادوستد شد که ۴۷درصد آن مربوط به خرید و ۵۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در این روز کالسیمین و توسعه معادن روی ایران بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشتند.

ساری

روز شنبه در تالار ساری، تعداد یک‌‌میلیون و ۸۳هزار و ۴۶۱سهم به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۹۳۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۳۶درصد مربوط به خرید و حدود ۶۴درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، کالسیمین، توسعه معادن روی و بانک پارسیان دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

کرج

در معاملات روز شنبه تالار کرج تعداد ۶/۶میلیون سهم به ارزش بیش از ۳۱میلیارد و ۵۹۶میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۵۵درصد مربوط به خرید و ۴۵درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت سرمایه‌گذاری رنا بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. همچنین شرکت توسعه معادن روی بیشترین ارزش خرید را داشت. شرکت ملی صنایع مس ایران نیز به ترتیب بیشترین حجم و شرکت کالسیمین بیشترین ارزش فروش را به خود اختصاص دادند.