گروه بورس - هیات‌مدیره صنعتی پارس مینو در نظر دارد ۱۰درصد از سود سال ۸۶ را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. به گزارش بورس و اوراق بهادار تهران این شرکت سود هر سهم سال ۸۶ را با سرمایه ۷۰میلیارد ریال مبلغ ۷۱۰ ریال خالص پیش‌بینی کرد.

هیات‌مدیره شرکت اعلام کرده میزان سود تقسیمی سال ۸۶ را به منظور راهبرد اهداف شرکت در خصوص راه‌اندازی ماشین‌آلات و پروژه‌های در دست احداث و کمبود نقدینگی در نظر گرفته است.

شرکت اعلام کرده است که «برنامه‌ریزی مدیریت شرکت در اختتام تعدادی از پروژه‌های در دست احداث و بهره‌برداری از آنها به دلیل عدم تحقق افزایش سرمایه و تامین مالی لازم از سیستم بانکی عملا میسر نشده است. لذا به دلیل عدم وجود قرائن قابل اتکا مبنی بر تامین مالی مورد نظر در کوتاه مدت در بودجه سال ۸۶ بهره‌برداری از پروژه‌های مزبور منظور نشده است. همچنین در صورت دستیابی به منابع مالی لازم در سه ماه اول سال ۸۶ پیش‌بینی می‌شود تعدادی از پروژه‌ها در نیمه دوم سال ۸۶ به بهره‌برداری برسند.»

بنابراین گزارش، شرکت جزییات طرح‌ها و پروژه‌های خود را اعلام نکرده است.

پارس مینو در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ ۷۰میلیارد ریال به مبلغ ۲۱۰میلیارد ریال معادل ۲۰۰درصد از محل سود انباشته و آورده نقدی و مطالبات سهامداران افزایش دهد.