کارتن ایران ۹۲تومان سود به ازای هر سهم تقسیم کرد

شرکت کارتن ایران در مجمع عمومی عادی سالانه خود مبلغ ۹۲۰ریال سود به ازای هر سهم به سهامداران خود اختصاص داد. به گزارش خبرنگار ما، روز گذشته در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه کارتن ایران که به ریاست آقای جلال امانی نماینده هلدینگ سرمایه‌گذاری پتروشیمیایی تامین برگزار شد، ۱۲/۸۵درصد از سهامداران کارتن ایران شرکت کردند. پس از به رسمیت شناخته شدن جلسه، با حضور ناظران آقایان رفیعی و مهجوری، مدیرعامل شرکت، گزارش هیات‌مدیره را به استماع حاضران رساند. آنچه در گزارش قرائت شده از سوی مهندس میرجلالی، مدیرعامل شرکت مشهود بود، رشد مقداری فروش «چکارن» در سال مالی ۸۵ بود. همچنین در این گزارش رشد ۲/۲۳درصدی پیش‌بینی درآمد هر سهم شرکت برای سال ۸۵ نسبت به ۸۳ و افزایش ۵/۱۸درصدی این پیش‌بینی نسبت به سال ۸۴ از دیگر موضوعات بارز مطرح شد.در پایان این جلسه صورت‌های مالی شرکت به جمیع آرای سهامداران تصویب شد و سازمان حسابرسی نیز برای حسابرسی شرکت تعیین شد. شرکت قبلا در گزارش ارائه شده به سازمان بورس مبلغ پیشنهادی تقسیم سود را ۸۰۰ ریال اعلام کرده بود.

به رغم عدم افزایش قیمت محصولات در سه سال گذشته

سایپا شیشه ۴۰۰ریال سود تقسیم کرد

شرکت سایپا شیشه ۴۰۰ریال سود برای سال ۸۵ تقسیم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ما با وجود رشد هزینه‌ها در سه سال گذشته، قیمت فروش محصولات سایپا شیشه ثابت ماند و شرکت با این شرایط توانست ۴۰۰ریال سود به هر سهم اختصاص دهد. در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سایپا شیشه که با حضور اکثر سهامدران برگزار شد، صورت‌های مالی شرکت و سود نقدی هر سهم به تصویب رسید.

در این مجمع مهندس صباغی، مدیر عامل شرکت سایپا شیشه گزارش عملکرد سال ۸۵ شرکت را تشریح کرد و به سوالات سهامداران پاسخ داد.وی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته تولیدات شرکت به طور میانگین ۳۰درصد رشد داشته، میزان تولید محصولات شرکت در سال ۸۶ را با افزایش نسبت به سال ۸۵ پیش‌بینی کرد.بنابر این گزارش، مجمع سایپا شیشه به ریاست سید محمدرضا صباغی، دبیری محمد حیدری و نظارت قلعه بانی و ریاحی اداره شد.

افزایش تولید« فرآوری»

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فرآوری مواد معدنی (سهامی عام) روز گذشته به ریاست مهندس قنبری، نظارت مهندس جبل عاملی و دکتر نیک طره و دبیری مهندس نریمان‌نژاد برگزار شد.

مهندس نریمان‌نژاد، مدیرعامل شرکت با تشریح عملکرد سال گذشته شرکت به بهره‌برداری از طرح «خردایش» در این شرکت اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح ورود خاک از ۲۰۰ تن به ۴۰۰ تن افزایش پیدا می‌کند که این امر تا حدود زیادی کاهش عیار خاک را جبران می‌کند. همچنین مهندس قنبری از واگذاری ۱۳۰ هکتار از زمین‌های شرکت یادشده به شرکت تولید روی ایران جهت ایجاد واحد ۱۰۰هزار تنی تولید روی خبر داد.

در این جلسه دکتر نیک طره با تشریح صورت‌های مالی به مقایسه ارقام حاصل شده در سال ۸۵ و ۸۴ پرداخت و گفت: در پایان سال ۸۵ دارایی‌های جاری ۷۷درصد، بدهی‌های جاری ۳۸درصد، جمع دارایی‌های غیر جاری ۲۵درصد، مجموعه دارایی‌ها ۵۵درصد، حقوق صاحبان سهام ۵۸درصد و سود خالص ۷۱درصد افزایش یافته است.

همچنین در این جلسه از افزایش سرمایه ۲۰۰درصدی شرکت از محل سود انباشته به میزان ۳میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان خبر داده شد که منتظر تایید سازمان بورس است.

در این جلسه پس از ارائه صورت‌های مالی و تصویب آنها مقرر شد به ازای هر سهم مبلغ هفت‌هزار ریال سود به سهامداران پرداخت شود.یادآور می‌شود از ۱۵۰میلیارد ریال سود تخصیص یافته مبلغ ۱۱۲میلیارد ریال سود بین سهامداران تقسیم می‌شود.

«زهراوی» ۷۰میلیارد ریال سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت داروسازی زهراوی روز گذشته با حضور ۹۹درصد از سهامداران در تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگارما، ریاست این مجمع بر عهده دکتر سهراب مجیدی بود و نظارت بر جلسه را سعید افخمی و سیروس اسوی بر عهده داشتند. دکتر باقری هم منشی مجمع این شرکت بود. بنابراین گزارش پس از قرائت گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی تصویب شد که ۷۰میلیارد ریال سود خالص بین سهامداران تقسیم شود.

مجمع عمومی عادی سالانه زامیاد۱۲۰ تومان سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت زامیاد۱۲۰ تومان سود میان صاحبان سهام تقسیم کرد. به گزارش خبرنگار ما در این مجمع که با حضور۸۰ درصد از سهامداران برگزار گردید مقرر شد ۱۲۰ تومان میان سهامداران توزیع شود. رییس مجمع آقای قلعه بانی، ناظران آقایان روشنی‌مقدم و سلطان زاده بودند و منشی جلسه را آقای حیدری بر عهده داشت.