گروه بورس- شرکت سرمایه‌گذاری توس‌گستر طی دوره شش ماهه منتهی به پایان اسفند ماه ۸۵ مبلغ ۱۵۵ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت. بر اساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت توس‌گستر درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان شهریور۸۶ را مبلغ ۳۴۲ریال پیش‌بینی کرده است. این در حالی است که این شرکت در خرداد ماه امسال سود سال ۸۶ را مبلغ ۲۷۵ریال اعلام کرده بود.

«وتوس» دلایل تعدیل را عمدتا ناشی از افزایش فروش زمین زکریا (آماده‌سازی اراضی باقی‌مانده کوهسنگی) و کاهش فروش پروژه‌های عدالت و امیرالمومنین اعلام کرده است. شرکت اعلام کرده است به علت آنکه «بیش از ۶۵درصد فروش مربوط به پروژه (زمین) زکریا است، بهای تمام شده کل به قیمت فروش کاهش یافته است.»

از این رو شرکت طی دوره شش ماه منتهی به پایان اسفند ماه امسال ۴۵درصد از پیش‌بینی سود سالانه را پوشش داد. این شرکت به رغم پیگیری‌های انجام شده از سوی بورس، سیاست تقسیم سود را اعلام نکرده است.

شرکت در نظر دارد بخشی از پروژه آرمان را به صورت مشارکتی به فروش رساند. پروژه آرمان دارای زمینی به مساحت ۱۲۹۰۷متر مربع است که حدود ۸۳۰۰متر مربع آن تملک شده و ۳۰۰متری حرم مطهر رضوی قرار دارد و کاربری آن تجاری مسکونی می‌باشد.