گروه بورس- شرکت تولی‌پرس پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 85 خود را طی بهار امسال با پوشش 27درصدی محقق کرد.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت «شتولی» درآمد هر سهم امسال را مبلغ یک‌هزار و ۵۱۸ریال پیش‌بینی کرده است که ۴۱۴ریال آن را به تحقق رساند.
هیات‌مدیره «شتولی» در مجمع آتی خود قصد دارد 100درصد سود خالص را میان صاحبان سهام تقسیم کند.
همچنین هیات‌مدیره این شرکت افزایش سرمایه‌ای معادل ۲۱۴درصد از مبلغ ۵۰میلیارد ریال به مبلغ ۱۵۷میلیارد ریال، از محل مطالبات و آورده نقدی صاحبان سهام در دست اجرا دارد.
«شتولی» در دوره سه ماه منتهی به بهار امسال از فروش محصولات خود مبلغ 271میلیارد و 841میلیون ریال درآمد کسب کرد. این در حالی است که رقم فروش پیش‌بینی شده در سال جاری معادل مبلغ یک‌هزار و 198میلیارد و 564میلیون ریال است.
سود عملیاتی شرکت نیز در دوره یادشده با ۲۸درصد پوشش از رقم پیش‌بینی شده کل سال، مبلغ ۲۹میلیارد و ۷۰۸میلیون ریال بود.
پیش‌بینی عملکرد «شتولی» برای سال‌مالی منتهی به پایان اسفندماه امسال نسبت به عملکرد واقعی سال قبل به ترتیب فروش 56درصد افزایش، بهای تمام‌شده 66درصد افزایش، سود عملیاتی 15درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 4درصد افزایش نشان می‌دهد که شرکت دلایل این تغییرات را اعلام نکرده است.
این شرکت در اطلاعیه گزارش شده به بورس آورده است که مبلغ ۱۵میلیارد و ۵۶میلیون ریال حدود ۲۱درصد از سود خالص سال مالی ۸۴ (به ازای هر سهم مبلغ ۳۰۱ریال) مربوط به درآمدهای متفرقه است که به طور عمده شامل جوایز صادراتی به مبلغ ۷۲۰۰میلیون ریال و حقوق گمرکی مربوط به کالای صادراتی به مبلغ چهارمیلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است. مطابق بند ۴ گزارش حسابرس در خصوص صورت‌های مالی سال ۸۴ تاکنون توسط مراجع مربوطه قطعی نشده است.


pic1