معرفی سایت شرکت رایان سایپا

گروه بورس ـ بیتا احمدی - مشتریان و سهامداران شرکت رایان سایپا با کلیک بر روی آدرس اینترنتی www.rayansaipa.com می‌توانند اطلاعات مورد نظرشان را از این سایت دریافت کنند. به محض ورود به سایت اینترنتی این شرکت صفحه‌ای پیش رویتان باز می‌شود به رنگ آبی و سرمه‌ای که در وسط آن آرم رایان سایپا و در گوشه سمت چپ آن آرم رایان سایپا و در گوشه سمت چپ آن آرم گروه خودروسازی سایپا به چشم می‌خورد.

این سایت دوزبانه بوده و هر یک از کاربران این سایت می‌توانند اطلاعات خود را به یکی از زبان‌های فارسی و یا انگلیسی دریافت کنند.

در صفحه اول سایت شرکت رایان سایپا دو کلید فارسی و انگلیسی تعبیه شده است که با کلیک بر روی هر یک از آنها اطلاعات به زبان انتخابی شما تغییر می‌کند.

در صفحه اصلی در سمت راست آن چهار لینک جداگانه گذاشته شده است، به نام‌های گروه رایان سایپا، لیزینگ خودرو (لیزینگ رایان سایپا) خدمات بیمه‌ای (بیمه رایان سایپا)، خدمات کارت هوشمند (سایان کارت). بدین ترتیب ملاحظه می‌کنید که تنها یکی از فعالیت‌های شرکت رایان سایپا لیزینگ است و مابقی فعالیت‌های این شرکت در زمینه‌های کارت هوشمند و خدمات بیمه‌ای است.

در وسط این سایت شعار و محور برنامه‌های رایان سایپا به این ترتیب آمده است: نظم، سرعت، دقت و کیفیت. در بالای صفحه اصلی نیز چند لینک دیگر وجود دارد که عبارتند از: لیزینگ و فروش، مشتریان و تماس باما.

اگر بر روی لینک لیزینگ خودرو رایان سایپا کلیک کنید، صفحه‌ای پیش رویتان باز می‌شود که به بخش‌ها و لینک‌های متعدد دیگری تقسیم شده است، انواع فروش، نمایندگی‌ها، بخشنامه‌های آتی و محاسبه شرایط خرید از جمله آنها است.

در وسط این بخش از سایت اطلاعاتی در خصوص واگذاری اقساطی خودرو که از سال ۱۳۸۰ آغاز شده است و همچنین بهبود مستمر و بهینه‌سازی سیستم‌های فروش همزمان با بهره‌گیری از سیستم‌های مکانیزه و رایانه‌ای به چشم می‌خورد.

رایان سایپا در سال ۸۳موفق شده بیش از ۱۰درصد کل تولیدات گروه خودروسازی سایپا را به‌طور اقساطی واگذار کند.

در این قسمت مزایای استفاده از طرح‌های واگذاری اقساطی خودرو رایان سایپا نوشته شده است که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم: میزان تسهیلات، مدت بازپرداخت و شرایط مناسب، بهره‌مندی از بیمه بدنه سال‌های دوم به بعد به صورت اقساطی و بدون کارمزد، تحویل خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن، تنوع محصولات واگذاری و...

در لینک برنامه‌های آتی این شرکت آمده است که رایان سایپا قرار است به زودی سیستم ثبت‌نام اینترنتی راه‌اندازی کند.

در لینک محاسبه شرایط خرید شما می‌توانید برای مشاهده قیمت روز خودرو، مدل و رنگ خودروی خود را انتخاب کرده و در قسمت «مشاهده نتیجه» قیمت خودرو انتخابی را ببیند، در صورت تمایل به محاسبه میزان اقساط، بیمه، میزان سفته و پیش‌پرداخت می‌توانید مبلغ وام درخواستی و دوره اقساط ماهانه را مشخص کنید و کلید مشاهده پرداخت اقساط را فشرده و نتیجه را در قسمت «مشاهده نتیجه» پاسخ را ملاحظه کنید.

برای این منظور فرمی در این قسمت از سایت گذاشته شده است که نام، مدل و رنگ خودرو انتخابی، مبلغ وام درخواستی و دوره اقساط ماهانه در آن قرار دارد.

در لینک انواع فروش، شما می‌توانید با مدل‌های واگذاری این شرکت آشنا شوید که عبارتند از: اجاره به شرط تملیک، خودروی فرسوده و طرح اندوخته خودرو.

اگر بر روی لینک خدمات بیمه‌ای رایان سایپا کلیک کنید سه لینک مجزا پیش رویتان قرار می‌گیرد که عبارتند از: رایان سایپا، سایان کارت و بیمه رایان سایپا، در این بخش از سایت آمده است که شرکت خدمات بیمه‌ای رایان سایپا اولین دارنده گواهینامه ISO۹۰۰۱ در سطح شرکت‌های بیمه‌ای کشور است.

صدور انواع بیمه‌نامه‌های حوادث، ثالث و بدنه خودرو، درمان عمر و حادثه، عمر و پس‌انداز، آتش‌سوزی، زلزله، باربری،‌ حمل‌ونقل داخلی و مسوولیت.

همچنین شرکت رایان سایپا در خصوص تامین انواع پوشش‌های بیمه‌ای، کاهش ریسک سرمایه‌گذاری، پیگیری و ایمنی ریسک مشاوره می‌دهد.

در اینجا قابل ذکر است که اگر می‌خواهید در خصوص بیمه رایان سایپا اطلاعات بیشتری کسب کنید بایستی به آدرس اینترنتی

www.rayaninsurance.com مراجعه کنید.

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که شرکت رایان سایپا انجام می‌دهد، «سایان کارت» است. شرکت سایان کارت که یکی از زیرمجموعه‌های قوی رایان سایپا است، تامین‌کننده ابزارهای پرداخت در قالب مقررات p.s.p است تا برای گسترش پول الکترونیک و استفاده از فناوری کارت در جامعه فعالیت می‌کند.

سایان کارت، دارای مجوز قطعی از بانک‌مرکزی بوده و به عنوان موسسه ارائه‌دهنده خدمات پرداخت p.s.p شناخته شده است.

سایان کارت اولین شرکت خصوصی در میان ۷شرکت دارنده موافقت اصولی در ایران است.

سایان کارت این قابلیت را دارد که به نمایندگی از بانک‌ها و موسسات مالی معتبر در تامین ابزارهای پرداخت و بسط و توسعه آنها در سطح کشور فعالیت کند.