گروه بورس ـ درآمد حاصل از فروش شرکت صنایع بسته‌بندی البرز برای دوره سه ماه منتهی به 31خرداد امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 12درصد رشد داشته است.

به گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران این شرکت در بهار امسال از فروش محصولات خود ۱۴میلیارد و ۸۹۴میلیون ریال درآمد کسب کرد که این مبلغ ۲۱درصد از بودجه این شرکت را محقق کرده است. «فالبر» همچنین درآمد هر سهم امسال را با ۱۲میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۴۱۳ریال پیش‌بینی کرده است. پیش‌بینی عملکرد «فالبر» برای سال‌جاری در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل در فروش ۱۰درصد افزایش، در بهای تمام شده کالای فروش‌رفته ۱۴درصد افزایش، در سود عملیاتی بدون تغییر و در سود پس از کسر مالیات دودرصد افزایش است.
شرکت دلایل تغییرات را افزایش میزان تولید و فروش و افزایش نرخ مواد اولیه اعلام کرده است.
همچنین خالص درآمد هزینه‌ها متفرقه‌های سال‌‌های مالی ۸۴ و ۸۵ «فالبر» به ترتیب مبلغ ۱۲۶ و ۱۲۳ریال به ازای هر سهم معادل ۳۱ و ۳۰درصد سود خالص بوده که عمدتا مربوط به درآمد حاصل از سپرده‌های کوتاه مدت و بلندمدت بانکی است.
این گزارش حالی است که شرکت صنایع بسته‌بندی البرز در نظر دارد تقسیم 10درصد از سود عملکرد سال مالی 85 را به مجمع عمومی عادی پیشنهاد کند.