خراسان

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان، تعداد سه‌میلیون سهم به ارزش ۱۲میلیارد ریال مبادله شد، که ۸۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۰درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است. این تعداد سهام متعلق به ۶۷ شرکت است. از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۴۴ شرکت افزایش و ۱۸ شرکت کاهش داشته است و تعداد پنج شرکت بدون تغییر بوده‌اند. تعداد کل خریداران سهام بالغ بر ۴۲۲ نفر بوده است. در منطقه خراسان بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های کمباین‌سازی، حق تقدم اقتصاد نوین و تولیدی گاز لوله داشته و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های سیمان کرمان، تراکتورسازی و کمباین‌سازی انجام شده است. اصفهان

روز گذشته در بورس منطقه‌ای اصفهان، ۵۵۱ نفر خریدار تعداد سه‌میلیون و ۹۲۱هزار و ۸۳۰ سهم را به ارزش ۱۳میلیارد و ۵۶۴میلیون و ۶۰۸هزار و ۶۹۲ریال دادوستد کردند.

در این میان سهم سرمایه‌گذاری سپه با ۷۵ نفر خریدار پرطرفدارترین سهم این تالار بود.

سمنان

دیروز تعداد ۱۲۱هزار و ۷۲۳ سهم جمعا به ارزش ۶/۶۴۵میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات صورت گرفته ۷۶درصد به خرید و ۲۴درصد به فروش اختصاص داشت.

در این روز نماد ۲۳ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که ۲۱ نماد با افزایش و ۱ نماد با کاهش مواجه بود و یک نماد هم بدون تغییر باقی ماند.

بیشترین حجم معاملات خرید این روز در تالار بورس منطقه سمنان به سهام کارخانجات داروپخش اختصاص داشت.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، تعداد ۷۲هزار و ۵۰۰ سهم به ارزش بیش از ۳۶۰میلیون ریال از میان ۶ شرکت مورد دادوستد قرار گرفت که شرکت‌ها با افزایش قیمت روبه‌رو بودند. ۹۱درصد ارزش معاملات به خرید و ۹درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم خرید مربوط به سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و بیشترین ارزش خرید مربوط به شرکت تراکتورسازی ایران و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به شرکت ملی سرب و روی ایران بود.

ساری

روز چهارشنبه در تالار ساری، تعداد یک‌میلیون و ۳۳هزار و ۱۷۲ سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۳۱۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۸۰درصد مربوط به خرید و حدود ۲۰درصد مربوط به فروش سهام بود.بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز: تراکتورسازی ایران، ملی سرب و روی ایران، سرمایه‌گذاری شاهد و سرمایه‌گذاری توس‌گستر بودند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان، تعداد ۲میلیون و ۷۶۸هزار سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۷۲میلیون ریال معامله شد که ۴۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری بوعلی، سیمان کرمان و قند پیرانشهر بود.

رشت

در دادوستد روز چهارشنبه بورس گیلان یک‌میلیون و ۳۵۱هزار و ۸۵۴سهم به ارزش ۳/۶ریال مبادله شد که ۲۰درصد آن مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های تراکتورسازی ایران و کمباین‌سازی ایران بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۴۳۷هزار و ۸۰۰سهم به ارزش ۸۲۷میلیون‌ریال از سهام ۲۶شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۱درصد مربوط به خرید و ۲۹درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده ایران‌خودرو و ملی سرب و روی ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه، شاهد دادوستد ۶۰۶هزار و ۴۳سهم (متعلق به ۴۲شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۷۴میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۷۶درصد به خرید و ۲۴درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۱۰۰خریدار اقدام به خرید سهام کردند.شرکت‌های تراکتورسازی ایران، کمباین‌سازی ایران و ساختمان اصفهان به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های تراکتورسازی ایران، کمباین‌سازی ایران و کارخانجات داروپخش به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک‌میلیون و ۴۷هزار و ۶۱۲سهم از سهام ۵۹شرکت به ارزش ۱/۴میلیارد ریال دادوستد شد که ۶۲درصد آن مربوط به خرید و ۳۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس تبریز را تراکتورسازی ایران داشت.

همدان

در معاملات دیروز بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۷۲هزار و ۵۱ سهم به ارزش ۵۶۲میلیون و ۱۶۵هزار و ۹۴۷ ریال دادوستد شد که ۶۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۵درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.این تعداد سهام متعلق به ۲۷ شرکت است. در این روز تعداد خریداران ۳۵ نفر بود و ۳ کد معاملاتی جدید ایجاد شد.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده گلتاش، ملی سرب و روی ایران و نفت بهران بیشترین ارزش معاملات وگلتاش، داروسازی دکتر عبیدی و گروه بهمن بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

اهواز

در معاملات دیروز بورس منطقه‌ای خوزستان تعداد ۲۱۸هزار و ۹۰۳ سهم به ارزش ۹۳۱میلیون ریال مبادله شد که ۷/۷۰درصد آن مربوط به خرید سهام بوده است.این تعداد سهام به ۳۲ شرکت متعلق می‌باشد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۲۷ شرکت افزایش و ۵ شرکت کاهش داشته است.دیروز در بورس خوزستان در مجموع ۵۵ نفر اقدام به خرید سهام کرده‌اند.

بیشترین مقدار خرید و فروش را به ترتیب ایران ارقام و پاکسان بیشترین ارزش ریالی معاملات نیز بر روی ایران ارقام و پتروشیمی آبادان انجام شده است.همچنین در این روز تعداد ۱۳ کد سهامداری ایجاد شده است.معاملات دیروز در بورس منطقه‌ای خوزستان توسط ۳ کارگزاری انجام گرفته است.

شیراز

در معاملات دیروز بورس فارس تعداد ۷/۱میلیون سهم به ارزش ۶/۶میلیارد ریال مبادله شد که ۴۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۰درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.این تعداد سهام متعلق به ۶۸ شرکت است که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۴۷ شرکت افزایش، ۱۸ شرکت کاهش و ۳ شرکت ثابت بوده است.در بورس فارس در مجموع ۲۱۵ نفر در امروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام داروسازی سبحان، توسعه صنایع بهشهر و سرمایه‌گذاری رنا با ۳۹، ۲۱ و ۲۰ نفر خریدار داشته و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام تراکتورسازی، علف‌کش و توس‌گستر انجام شده است.۱۷ کارگزار فعال در بورس منطقه‌ای فارس معاملات دیروز را انجام دادند.