دیروز سامان گستر اصفهان با ۳۲‌خریدار پرطرفدارترین در بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز تعداد ۳۳۰‌خریدار اصفهانی اقدام به خرید و فروش ۷۶‌شرکت کردند. خریداران تعداد ۳‌میلیون و ۴۱‌هزار و ۹۷۲‌سهم به ارزش ۹/۹‌میلیارد ریال را در بورس منطقه‌ای اصفهان دادوستد کردند. سهم اصفهان در کل بورس ۷/۹‌درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۷/۳۷‌درصد بود. یزد

روز شنبه، در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۸۲۸‌هزار و ۷۶۹‌سهم به مبلغ یک‌میلیارد و ششصد و سی و چهار‌میلیون و نود‌هزار و پانصد و پنجاه‌ و یک ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۱۲۰‌نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام سرمایه‌گذاری بوعلی با ۲۹‌نفر داشت.

سمنان

دیروز تعداد ۲۳۰هزار و ۸۱۶ سهم جمعا به ارزش ۷۸۶میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات صورت گرفته ۶۴درصد به خرید و ۳۶درصد به فروش اختصاص داشت. ضمنا در این روز نماد ۲۳ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که ۱۸ نماد با افزایش و ۴ نماد با کاهش مواجه بود و یک نماد هم بدون تغییر باقی ماند. بیشترین حجم معاملات خرید این روز در تالار بورس منطقه‌ سمنان به سهام سرمایه‌گذاری مسکن اختصاص داشت.

کرج

دیروز در تالار معاملات کرج تعداد ۴میلیون سهم به ارزش ۱۱میلیون و ۳۷۰هزار ریال دادوستد شد که در بین سایر مناطق از نظر حجم و ارزش معاملات رتبه اول را کسب کرد. شرکت سامان‌گستر اصفهان بیشترین ارزش معاملات را در این روز به خود اختصاص داد. معاملات کرج معادل ۵درصد کل معاملات بازار بود.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۸۲۹هزار و ۵۴۱ سهم از سهام ۵۹ شرکت به ارزش ۱/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۴۶درصد آن مربوط به خرید و ۵۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز در بورس منطقه‌ای تبریز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن و تراکتورسازی ایران بود.

رشت

در دادوستد روز شنبه بورس گیلان یک میلیون و ۳۵۳هزار و ۹۳۴ سهم به ارزش ۴میلیارد ریال مبادله شد که ۵۱درصد آن مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های پارس خودرو، نفت پارس و خدمات انفورماتیک بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه شاهد دادوستد ۲۰۳هزار و ۴۳۴ سهم (متعلق به ۳۱ شرکت) به ارزش بیش از ۷۲۵میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۶درصد به خرید و ۳۴درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۶۰ خریدار اقدام به خرید سهام کردند. شرکت‌های داروسازی جابرابن‌حیان، کربن ایران و گاز لوله به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های داروسازی جابرابن‌حیان، کربن ایران وسنگ آهن گل گهر به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش بیش از یک میلیون و ۷۴۹هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۱۴۲میلیون ریال از سهام ۱۹ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵درصد مربوط به خرید و ۹۵درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده نیرو محرکه و گروه بهمن از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

شیراز

در معاملات روز شنبه در بورس فارس تعداد ۲/۱میلیون سهم به ارزش ۵/۳میلیارد ریال مبادله شد که ۷۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در بورس فارس در مجموع ۲۰۸نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام مخابراتی شهیدقندی، قطعات اتومبیل و هپکو با ۲۶، ۱۸ و ۱۶نفر خریدار داشتند.

قزوین

تالار بورس منطقه‌ای قزوین در روز شنبه، شاهد دادوستد ۷۰۶هزار و ۲۳۷سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۹۰۳میلیون و ۸۷۰هزار ریال بود که ۵/۵۱درصد آن مربوط به خرید و ۵/۴۸درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. سهام بانک پارسیان، کربن ایران و تولیدی گاز لوله بیشترین تعداد خریداران و سهام داروسازی سبحان، تولید تجهیزات سنگین هپکو و کربن ایران بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۸۱هزار و ۷۴سهم به ارزش ۵۵۷میلیون و ۸۰۸هزار و ۳۵۴ریال دادوستد شد که ۳۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. داروسازی کوثر، شرکت ساختمان اصفهان و پتروشیمی آبادان بیشترین ارزش معاملات و شرکت ساختمان اصفهان، کمباین‌سازی ایران و سامان‌گستر اصفهان بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک‌میلیون سهم به ارزش ۳میلیارد ریال مبادله شد، که ۴۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در منطقه خراسان بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های تایدواتر، تولیدی گاز لوله، تراکتورسازی و فارسیت دورود داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های توس‌گستر، تراکتورسازی و الکتریک خودرو شرق انجام شد.