شیراز

در معاملات روز دوشنبه در بورس فارس، تعداد ۲/۱میلیون سهم به ارزش ۷/۱میلیارد ریال مبادله شد که ۵۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در بورس فارس، در مجموع ۱۲۳نفر دیروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های اصفهان، کالسیمین و پتروشیمی خارک داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام شرکت پتروشیمی اصفهان سایپا و کالسیمین انجام شد. قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد ۶میلیارد و ۲۴۹هزار و ۱۹۷سهم، حق تقدم خرید اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۳۹میلیارد و ۶۸۶میلیون و ۹۷هزار ریال بود. لازم به ذکر است که در معاملات دیروز، بورس منطقه‌ای قزوین رتبه دوم معاملات را در بین بورس‌‌‌های منطقه‌ای کشور به خود اختصاص داد. سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری ملی ایران، فرومولیبدن کرمان و پتروشیمی خارک بالاترین تعداد خریداران را داشتند و سهام کالسیمین، سایپا و سرمایه‌گذاری ملی ایران بالاترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.

اصفهان

دیروز سرمایه‌گذاری توکافولاد با ۵۲خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز تعداد دومیلیون و ۵۸هزار و ۶۷۵سهم به ارزش ۸/۱۱میلیارد ریال در بورس اصفهان دادوستد شد. سهم اصفهان در کل بورس ۴/۷درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۱/۵۱درصد شد.

یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۲۳۴هزار و ۴۹۱سهم به مبلغ یک‌میلیارد و پانصد و سی و شش میلیون و چهارصد و نود و چهار هزار و هشتصد و شصت و نه ریال مبادله شد. بیشترین تعداد خریدار را سهام لیزینگ ایران با ۷نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام کالسیمین و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام ایران‌‌خودرو انجام شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل، ۷۰درصد کاهش و ارزش معاملات نیز ۲۵درصد کاهش و تعداد خریداران نیز ۴۰درصد کاهش داشته است.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۷۶هزار و ۴۶۱سهم به ارزش ۷۰۹میلیون و ۵۷۸هزار و ۹۲۳ریال دادوستد شد که ۷۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. کالسیمین، آهنگری تراکتورسازی ایران و تولید سموم علف‌کش بیشترین ارزش معاملات و کالسیمین، ملی سرب و روی ایران و آهنگری تراکتورسازی ایران بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

کرج

در معاملات دیروز تالار کرج میزان ۸میلیون و ۶۴۸هزار و ۹۶۵ سهم به ارزش بیش از ۵۵میلیارد و ۹۴میلیون ریال دادوستد شد که ۸۶درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۱۴درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده سایپا بیشترین حجم خرید و فروش را به خود اختصاص داد. همچنین کالسیمین و سایپا به ترتیب بیشترین ارزش خرید و فروش را داشتند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۵۳۰هزار سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۶۷۹میلیون ریال معامله شد که ۳۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام پتروشیمی اصفهان، کالسیمین و تراکتورسازی ایران بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز دوشنبه شاهد دادوستد ۱۳۲هزار و ۳۷۲ سهم (متعلق به ۲۳ شرکت) به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۴۹میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۴۹درصد به خرید و ۵۱درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های کالسیمین، ملی سرب و روی ایران و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را داشتند.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد ۲میلیون و ۲۱۴هزار و ۵۵۵ سهم از سهام ۴۰ شرکت به ارزش ۹/۷میلیارد ریال دادوستد شد که ۸۵درصد آن مربوط به خرید و ۱۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش در بورس تبریز مربوط به شرکت‌های ایران‌خودرو و تراکتورسازی ایران بود.

رشت

در دادوستد روز دوشنبه بورس گیلان تعداد ۶۸۶هزار و ۵۸۹سهم به ارزش ۹/۳میلیارد ریال مبادله شد که ۵۹درصد آن مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های بانک پارسیان، معدنی املاح ایران و کالسیمین بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۴۰۱هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۱۵۰میلیون‌ریال از سهام ۲۰ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۴درصد مربوط به خرید و ۴۶درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سرمایه‌گذاری توکا فولاد و سیمان فارس و خوزستان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

روز دوشنبه تعداد ۹۶هزار و ۴۲۷سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۷۴۷میلیون ریال بود که ۳/۷۴درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

ساری

روز دوشنبه در تالار ساری، تعداد ۵۳۸هزار و ۹۱۱سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۷۹۲میلیون‌ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۶۳درصد مربوط به خرید و حدود ۳۷درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز به ترتیب: کالسیمین، پتروشیمی اصفهان، کمباین‌سازی ایران و ملی سرب و روی بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۲۳۶هزار و ۴۸۵سهم جمعا به ارزش ۲/۱میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۴۳درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۵۷درصد به فروش اختصاص داشت. در این روز نماد ۱۶شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۹نماد با افزایش و ۷نماد با کاهش مواجه بود و سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات پرطرفدارترین سهام در بورس منطقه سمنان در این روز بود.