مازندران

در روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه سال جاری در تالار ساری، تعداد ۹۱۲هزار و ۸۷۴ سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۴۵۹میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. در این روز، تعداد ۷۱۰هزار و ۷۳۲ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۶۱۱میلیون ریال خریداری و تعداد ۲۰۲هزار و ۱۴۲ سهم به ارزش ۸۴۹میلیون ریال به فروش رسیده است.از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۸۱درصد مربوط به خرید و حدود ۱۹درصد مربوط به فروش سهام بوده است.بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز به ترتیب: سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، توسعه معادن روی ایران، تراکتورسازی ایران و تایدواتر خاورمیانه بوده است. آذربایجان‌غربی

در روز سه‌شنبه مورخه ۲۳ آبان‌ماه ۱۳۸۵ تعداد ۲۷۳میلیون و ۶۶۱ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ بر یک‌هزار و ۹۴۴میلیارد و ۹۹۸میلیون و ۶۹ ریال بوده است که ۸/۳۲درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است. همچنین دیروز ۸ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شده است.دیروز نمایندگی کارگزاری مشاوران سهام بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۷درصد به خود اختصاص داد. همچنین دیروز سهام شرکت توسعه معادن روی ایران با ۴/۵۳درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

سیستان و بلوچستان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۸۵۸۰۱ سهم به ارزش بیش از ۷۶۰میلیون ریال از میان ۱۴ شرکت مورد دادوستد قرار گرفته است که سهام ۶ شرکت با افزایش قیمت، ۸ شرکت با کاهش قیمت روبه‌رو بوده‌اند، ۸۲درصد ارزش معاملات را خرید و ۱۸درصد آن را فروش سهام شامل شده است، بیشترین حجم و ارزش خرید و فروش مربوط به شرکت توسعه معادن روی بوده، کارگزاری مفید با ۵۴درصد، بیشترین آمار خرید و فروش را در این تالار انجام داده است.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان دیروز، شاهد دادوستد یک میلیون و ۵۶۰هزار و ۳۷ سهم (متعلق به ۲۵ شرکت) به ارزش بیش از ۱۲میلیارد و ۶۱۱میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۲۵درصد به خرید و ۷۵درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت و ۱۴ نفر نیز از طریق بورس منطقه‌ای زنجان کد سهامداری دریافت کردند.در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۱۷۱ خریدار اقدام به خرید سهام کردند. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و سایپا به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، ملی سرب و روی ایران و تراکتورسازی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.شرکت کارگزاری آگاه بیشترین ارزش ریالی معاملات و شرکت کارگزاری تحلیلگران بصیر کمترین ارزش ریالی معاملات را در این تالار به خود اختصاص دادند.

آذربایجان شرقی

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۹۸۳هزار و ۶۳۷سهم از سهام ۴۷شرکت به ارزش ۵/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۵۱درصد آن مربوط به خرید و ۴۹درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است. از میان ۱۴کارگزاری فعال در بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، بیشترین ارزش معاملاتی خرید مربوط به کارگزاری سرمایه و دانش با ارزش ۴۳۰میلیون ریال و بیشترین ارزش معاملاتی فروش مربوط به کارگزاری بانک صادرات با ارزش ۵۴۸میلیون ریال می‌باشد. بیشترین ارزش ریالی خرید به توسعه معادن روی ایران، سنگ‌آهن گل‌گهر و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی اختصاص داشت و بیشترین ارزش ریالی فروش نیز مربوط به سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، توسعه معادن روی ایران و قند شیروان قوچان و بجنورد بود.

کرج

در معاملات دیروز در تالار کرج میزان ۳میلیون و ۵۸۷سهم به ارزش بیش از ۱۶میلیارد و ۷۰۹میلیون ریال دادوستد شد که ۶۳درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۳۷درصد مربوط به فروش بوده است.در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت توسعه معادن روی بیشترین توجه سهامداران را به خود جلب کرد. همچنین شرکت ایران‌خودرو دیزل بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص داده است. در معاملات این روز، تالار کرج رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

سمنان

شاخص کل قیمت سهام در بورس اوراق بهادار کشور در پایان معاملات روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه ۸۵ با ۲/۰واحد کاهش به رقم ۲/۹۶۵۶واحد رسید.در این روز تعداد ۳۰۳میلیون و ۳۲۷سهم جمعا به ارزش ۲هزار و ۱۳۳میلیارد و ۹۱۹میلیون و ۸۲۷ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. جزئیات معاملات بورس منطقه سمنان به شرح ذیل می‌باشد:۵۹درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۴۱درصد به فروش اختصاص داشته است.

در ضمن در این روز نماد ۱۶شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۰نماد با افزایش و ۶نماد با کاهش مواجه بود. همچنین در تالار بورس منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید در این روز به سهام توسعه معادن روی اختصاص داشت.ضمنا در این روز برای ۱۰نفر از متقاضیان کد سهامداری اخذ شد.

گیلان

در دادوستد روز سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه ۸۵ (چهارصد و هشتاد و هفتمین روز کاری) تعداد ۱۴میلیون و ۵۱۵سهم به ارزش ۱۹میلیارد و ۱۳۹میلیون و ۱۷۸هزار و ۱۳۷ریال مبادله شد که ۸۶درصد معاملات مربوط به خرید سهام بوده است و به این ترتیب تالار بورس منطقه‌ای گیلان دیروز توانست رتبه نخست ارزش معاملات را در بین ۲۱منطقه کل کشور از آن خود کند.تعداد کدهای صادره از ابتدای هفته جاری ۱۸۰کد جدید بوده و سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری سپه، توسعه معادن روی ایران و معدنی املاح ایران، بیشترین خریدار را در گیلان داشته‌اند. همچنین از بین سهام شرکت‌های معامله شده در کل کشور، قیمت سهام ۴۷شرکت دارای افزایش، ۵۵شرکت دارای کاهش و ۲۵شرکت بدون تغییر بوده‌اند.