سمنان

دیروز تعداد ۳۶۶هزار و ۳۶۳ سهم جمعا به ارزش ۲میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۱درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۳۹درصد به فروش اختصاص داشت. همچنین در تالار بورس منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید به سهام آلومتک اختصاص داشت. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۲میلیون و ۱۶هزار سهم به ارزش ۶میلیارد و ۳۷۸میلیون ریال از سهام ۳۰ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۵درصد مربوط به خرید و ۳۵درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سرمایه‌گذاری مسکن و سنگ آهن گل گهر از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرج

در معاملات روز یکشنبه تالار کرج تعداد ۹/۵میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۷میلیارد و ۵۷۳میلیون ریال دادوستد شد که ۴۳درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۵۷درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله‌شده سرمایه‌گذاری مسکن بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات نیز بیشترین ارزش فروش را داشت. همچنین شرکت نوسازی ساختمان تهران بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص داد.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۹۱هزار و ۴۷۲ سهم به ارزش بیش از ۸۱۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۲۸درصد ارزش معاملات به خرید و ۷۲درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به لوله و تجهیزات سدید بود.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۳میلیون سهم به ارزش ۱۶میلیارد ریال مبادله شد که ۶۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۵۷ شرکت بود.

ارومیه

روز گذشته تعداد ۲میلیون و ۱۶۲هزار و ۶۹۵ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات بالغ بر ۲/۷میلیارد ریال بود که ۱/۷۶درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود. دیروز نمایندگی کارگزاری بانک کشاورزی بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲/۸۱درصد به خود اختصاص داد. همچنین دیروز سهام شرکت تراکتورسازی ایران با ۷/۲۴درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد یک میلیون و ۳۶۶هزار سهم به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۹۹۷میلیون ریال معامله شد که ۳۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، صنعتی و معدنی چادرملو و تولید فرومولیبدن کرمان بودند.