گروه بورس - بیتا احمدی:سهامداران و مشتریان شرکت پتروشیمی خارک می‌توانند برای دستیابی به اطلاع مورد نیازشان به آدرس اینترنتی www.khargpetrochemical.com مراجعه کنند. با ورود به سایت این شرکت صفحه‌ای به رنگ سفید و قرمز پیش رویتان گشوده می‌شود که درست در وسط آن شما می‌توانید اطلاعات مالی اعم از گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت، EPS حسابرسی شده و نشده دوره‌های مالی مختلف و برآورد EPS توسط این شرکت را ببینند که با کلیک بر روی هریک، اطلاعات بیشتری در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

در سمت راست این سایت لینک‌هایی با این مضامین گنجانده شده است: اخبار، درباره پتروشیمی خارک، محصولات، مالکیت پتروشیمی خارک، پروژه‌ها، اطلاعات مالی،‌ اطلاعیه‌ها و ارتباط باما.

با کلیک بر روی «درباره پتروشیمی خارک» چند بخش دیگر گشوده می‌شود که عبارتند از: تاریخچه تاسیس، توسعه مجتمع، خوراک مجتمع، نیروی انسانی فعال شرکت و گواهینامه‌ها. در بخش اخبار این شرکت، آخرین اطلاعیه‌ها را می‌توانید دریافت کنید، همچنین اخبار خود شرکت از قبیل قرار گرفتن ایستگاه تقویت فشار گاز خوراک در مدار تولید که در پنجم آذر‌ماه انتشار یافته در این لینک قرار دارد. در بخش اطلاعیه‌ها، اخبار مربوط به مناقصات و مزایده‌ها به همراه آرشیو آمده است.