گروه بورس- شرکت مهندسی فیروزا طرح انتقال کارخانه را با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ 70میلیارد ریال در دست اجرا دارد.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «تفیرو» تاکنون درخصوص طرح یاد شده مبلغ یک‌میلیارد و ۷۵۷میلیون ریال هزینه کرده است و طرح در مراحل اولیه خود به سر می‌برد.
مدت زمان اجرای طرح از تاریخ آغاز عملیات اجرایی حدودا دو سال برآورد شده است و اثرات اجرای طرح روی سود در مرحله اول، استفاده از معافیت ناشی از انتقال کارخانه به خارج از شعاع 120کیلومتری تهران خواهد بود.
شرکت مهندسی فیروزا درآمد هرسهم برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه امسال را با سرمایه ۱۲میلیارد ریال مبلغ ۶۷۸ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت از فروش محصولات خود مبلغ ۳۸میلیارد و ۱۳۸میلیون ریال درآمد کسب کرد و پیش‌بینی فروش خود را که مبلغ ۱۲۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در نظر گرفته شده است، معادل ۳۱درصد در نیمه نخست امسال پوشش داد.
شرکت اعلام کرده است که هیات‌مدیره در نظر دارد معادل 50درصد از سود خالص سال 85 را در جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
شرکت در رابطه با درصد پوشش بودجه طی عملکرد واقعی ۶ ماه اعلام کرده است. از آنجا که شناسایی درآمد براساس نوع صنعت و فعالیت در زمان اتمام و تحویل پروژه‌ها صورت می‌گیرد و وقوع درآمد به صورت پیشرفت کار نمی‌باشد، لذا تحقق درآمد پیش‌بینی شده در ۶ ماه دوم سال ارتباطی با درصد پوشش فروش در ۶ ماه اول سال ندارد.