همدان

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۹۱هزار و ۳۰۹سهم به ارزش ۸۴۳میلیون و ۵۸۴هزار و ۴۹۳ریال دادوستد شد که ۶۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. توسعه معادن روی ایران، پتروشیمی اصفهان و پتروشیمی خارک بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد ۲میلیون و ۴۲۸هزار و ۱۷۳سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۱۵میلیارد و ۴۲۲میلیون و ۶۵هزار ریال بود که ۷۵درصد آن به خرید سهام و ۲۵درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام توسعه معادن روی ایران، پتروشیمی اصفهان و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین تعداد خریداران را داشتند و توسعه معادن روی ایران، نوسازی ساختمان تهران و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بالاترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.

رشت

در دادوستد روز گذشته تعداد یک‌میلیون و ۴۷۲هزار و ۱۸سهم به ارزش ۷میلیارد و ۵۲۰میلیون و ۲۴۶هزار و ۴۷۵ریال مبادله شد که ۵۳درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های پتروشیمی اصفهان، ساختمان ایران و بانک پارسیان، بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه، شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۹۲۸هزار و ۸۹۲سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۳۹شرکت) به ارزش بیش از ۱۵میلیارد و ۷۶۲میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۴درصد به خرید و ۴۶درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، توسعه معادن روی ایران و ایران‌دارو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.

آذربایجان‌غربی

روز چهارشنبه تعداد ۳۰۷هزار و ۷۳۰سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۷/۲میلیارد ریال بود که ۹/۶۰درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.همچنین دیروز سهام کارخانجات مخابراتی ایران با ۶/۴۲درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۴۶۵هزار و ۷۰۰سهم به ارزش ۲میلیارد و ۸۰۳میلیون ریال از سهام ۳۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۲۲درصد مربوط به خرید و ۷۸درصد مربوط به فروش بود.از میان شرکت‌های دادوستد شده بانک پارسیان و توسعه معادن روی از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۵/۱میلیون سهم از سهام ۶۹ شرکت به ارزش ۴/۱۱میلیارد ریال دادوستد شد که ۴۸درصد آن مربوط به خرید و ۵۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.دیروز در تبریز بیشترین ارزش ریالی و خرید و فروش را توسعه معادن روی داشت.

سمنان

دیروز تعداد ۴۶۲هزار و ۵۲۷سهم جمعا به ارزش ۵/۴میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.۷۴درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۲۶درصد به فروش اختصاص داشت.

ساری

روز چهارشنبه در تالار ساری، تعداد ۲میلیون و ۳۰۳هزار و ۲۹۰سهم به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۴۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.از کل معاملات انجام‌شده در این روز حدود ۵۴درصد مربوط به خرید و حدود ۴۶درصد مربوط به فروش سهام بود.بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز پتروشیمی اصفهان، توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌گذاری توس‌گستر و سرمایه‌گذاری ساختمان بود.